خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اجاره روزانه خانه مبله در مشهد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

بی شک مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران، شهری با جاذبه های تاریخی و دیدنی، تفریحات بی نظیر و مناطق خوش آب و هوا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران به حساب می آید. در ادامه می خواهیم با مشهد بیشتر آشنا شویم که چرا یک شهر توانسته در میان ایرانیان به خوبی شناخته شود.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)؛ بی شک مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران، شهری با جاذبه های تاریخی و دیدنی، تفریحات بی نظیر و مناطق خوش آب و هوا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران به حساب می آید. در ادامه می خواهیم با مشهد بیشتر آشنا شویم که چرا یک شهر توانسته در میان ایرانیان به خوبی شناخته شود.

معرفی محبوب ترین جاذبه های دیدنی مشهد

صدها جاذبه دیدنی و تاریخی در مشهد است که هرکدام گذشته جالبی دارند. برخی از این جاذبه ها آرامگاه افراد مشهور، برخی اماکن مذهبی و برخی هم جلوه زیبایی را به شهر بخشیده اند.

حرم امام رضا (ع)

مهم ترین جاذبه دیدنی و زیارتی مشهد، حرم امام رضا (ع) است که در حکومت های مختلف همواره در میان پادشاهان از ارزش و توجه بالایی برخوردار بوده است. حرم به صورت ۲۴ ساعته است و هر موقع که به حرم مراجعه کنید با شلوغی جمعیت مواجه خواهید شد اما در برخی ایام خاص مانند ولادت و وفات امام رضا (ع)، حرم به قدری شلوغ می شود که عده زیادی ترجیح می دهند در این ایام به زیارت نروند.

شاید این موضوع را نمی دانستید اما حرم امام رضا (ع)، فقط آرامگاه اما مهشتم شیعیان نیست. در گذشته های دور، هنگامی که هارون فوت کرد، مامون او را در بقعه ای دفن کرد که به باغ حمید بن قحبطه شناخته میشد. دقیقاً ۱۰ سال بعد امام هشتم شیعیان در بالای قبره هارون دفن شد. در طی جنگ هایی که رخ داده بود، حرم امام رضا (ع) آسیب بسیار زیادی دید اما در سال ۴۰۰ هجری قمری، سلطان محمود غزنوی بازسازی مهمی بر روی حرم انجام داد.

آرامگاه پیرپالاندوز

در نزدیکی حرم مطهر، یکی از زیباترین و جالب ترین بناهای تاریخی مشهد قرار دارد. آرامگاه پیرپالاندوز گذشته جالبی دارد. در گذشته، شخصی در این خانه زندگی می کرد که به عنوان عارفی بزرگ شناخته میشد و مردم به او عزت و احترام بالایی نشان می دادند اما او از طریق پالاندوزی امرار معاش میکرد و همواره زندگی بسیار ساده ای داشت. او به قدری در میان مردم محبوب بود که چندین بار شیخ بهایی به دیدار او رفت اما بعدها متوجه شد که او چه دل پاکی دارد.

غار تاریخی مغان مشهد

یکی از جاهای تاریخی مشهد که در اطراف شهر قرار دارد غار تاریخی مغان است که برای دسترسی به غار می بایست وارد جاده خلج شده و ۳۵ کیلومتر از مشهد فاصله گرفت. غار مغان فسیل های حلزونی و مسیرهایی دارد که باستان شناسان پیش بینی می کنند قدمت غار به بیش از ۱۰۰ میلیون سال پیش برمیگردد هرچند پیشنهاد می کنیم حتماً با استفاده از وسایل مورد نیاز و همچنین راهنما وارد غار شوید.

اجاره روزانه خانه مبله در مشهد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

نگاهی به محبوب ترین تفریحات مشهد

مشهد تنها به زیارت و بازدید از جاذبه های تاریخی و آرامگاه های فردوسی و نادرشاه افشار ختم نمی شود. در این شهر تفرجگاه های بسیاری وجود دارد که هرکدام علاقه مندان خاص خود را دارند.

پارک کوهسنگی مشهد

کوهسنگی یا کوسنگی یکی از بزرگترین پارک های مشهد است که در معروف ترین خیابان شهر واقع شده است. این پارک همواره جزء مناطق شلوغ شهر به حساب می آید چراکه همواره هوایی خنک در پارک حاکم بوده و شاید برایتان جالب باشد بدانید کوهسنگی محل تاج گذاری شاه عباس صفوی بوده است. پارک کوهسنگی کوهی دارد که مسیر کوهنوردی آن به همراه چشم انداز زیبا از شهر مشهد جذاب بوده و در قله کوه، آرامگاه شهدا قرار دارد.

پارک ملت مشهد

به عنوان بزرگترین پارک مشهد، پارک ملت نزدیک به ۷۰۰هزار متر مربع  مساحت دارد که در گذشته، تنها تفریح مردم بعد از بازدید از حرم، شهربازی پارک ملت مشهد بود. شهربازی پارک ملت یکی از کامل ترین و استانداردترین شهربازی های روباز در ایران است در که ابتدای بلوار وکیل آباد مشهد قرار دارد.

تفریحات آبی مشهد

مشهد چندین پارک آبی بزرگ دارد که معروف ترین آن ها، سرزمین موج های خروشان است که در منطقه ییلاقی طرقبه واقع شده و به عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده ایران شناخته شده و در خاورمیانه هم جزء بزرگترین پارک های آبی قرار دارد. سرزمین موج های خروشان تنوع بی نظیری از انواع تفریحات آبی را برای گردشگران ارائه می دهد. اگر برای خانواده برای برگشت سوغاتی خواستید خریداری کنید توصیه میکنیم از مقاله سوغات معروف مشهد دیدن کنید.

پارک ساحلی آفتاب

پارک ساحلی آفتاب یکی از بزرگترین پارک های آبی طبقاتی در دنیا است که امکانات جالبی دارد. استخرهای ۱۲ متری، تونل های سنگی، حمام آفتاب، استخر نمک، سونای ماسه، هیدروتراپی، سالن های یوگا، آروماتراپی و چشمه های جوشان از جمله امکانات جالب پارک ساحلی آفتاب هستند که بازدید از این مجموعه را بسیار لذت بخش می کند.

پارک آبی ایرانیان مشهد

در میان هزاران پارک آبی در دنیا، پارک آبی ایرانیان مشهد یکی از استانداردترین پارک های آبی است چراکه شرکت معروف کانادایی با نام پارک آبی سفید ساخت این پارک را برعهده داشته و پارک آبی سیام پارک که یکی از معروف ترین پارک های آبی اروپا واقع در اسپانیا در رزرومه این شرکت قرار دارد. پارک آبی ایرانیان دو بخش سرپوشیده برای بانوان و روباز برای آقایان دارد. پارک آبی ایرانیان تنها به چندین استخر و سرسره هایی هیجان انگیز ختم نمی شود بلکه استخر موجی به همراه تجربه هیجان موج سواری با تخته، سالن های ماساژ اسپا و غیره را نیز در خود جای داده است. اگر به دنبال مناطق گردشگری مشهد هستید بر روی لینک کلیک کنید.

اجاره روزانه خانه مبله در مشهد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

بهترین پیشنهاد اقامت در مشهد؛ اجاره روزانه آپارتمان مبله از لوکس ویلا

امروزه در مشهد تعداد بسیار زیادی هتل، مهمانسرا و آپارتمان مشاهده می شود که هرچه به حرم نزدیک تر می شویم، تراکمشان افزایش می یابد. هتل های مشهد شاید امکانات مناسبی داشته باشند اما از قیمت های بسیار زیادی برخوردارند و از طرفی هم در شرایط کرونایی نمی توان به مهمانپذیرها چندان اعتماد داشت.

اما در لوکس ویلا اجاره سوئیت در مشهد ، آپارتمان ها وخانه های مختلفی وجود دارد که به صورت روزانه اجاره داده می شوند. این اقامتگاه ها متناسب با هر بودجه و سلیقه ای هستند و در شرایط کرونایی، لوکس ویلا پروتکل های بهداشتی خاص خود را دارد بطوریکه اقامتگاه پیش از ورود مسافر تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی شده و به مسافر اجازه ورود تا پایان مراحل ضدعفونی را نمی دهد تا مسافران با خیال اقامت داشته باشند. نرخ اجاره روزانه آپارتمان مبله و خانه در مشهد به مراتب پایین تر از هتل ها بوده و همچنین مسافران از آسایش قابل توجهی هم برخوردار هستند. اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در مشهد را دارید، تنها یک تماس کافیست تا بهترین اقامتگاه خود را رزرو کنید.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.