خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

‎ملاقات با خانواده ادموند آسادوریان

اسقف سیپان کاشجیان به همراه روبرت بگلریان و نورایر تومانیان با خانواده ادموند آسادوریان، جوان ارمنی که اخیراً در شاهین شهر به قتل رسید دیدار کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به همراه روبرت بگلریان، نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی و نورایر تومانیان، عضو شورای خلیفه گری ارامنه با خانواده ادموند آسادوریان دیدار و با وکیل خانواده که پیگیر امور قضایی موضوع است، نیز ملاقات کردند

‎در آغاز این دیدار که در منزل خانواده آسادوریان صورت گرفت خانواده در مورد جزئیات قتل و روند دادگاه توضیحاتی دادند.

بگلریان با اشاره به اینکه این موضوع مربوط به کل جامعه ارامنه و حقوق آنهاست، با وکیل خانواده  در خصوص حقوق قانونی اقلیت های مذهبی گفتگو کرد و مشاوره لازم را در مورد چگونگی ادامه کار ارائه داد.

نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در تمامی مراحل قضایی از لحاظ حقوقی و قانونی در حد توان خود یاری رسان خانواده خواهد بود.

‎لازم به ذکر است که ادموند آسادوریان به دلایلی که هنوز مشخص نشده است، در اردیبهشت ماه امسال توسط یک نوجوان غیر ارمنی که زیر سن قانونی است به قتل رسید و موضوع در مراجع قضایی در حال پیگیری می باشد.

منبع: آلیک

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.