خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جامعه کلیمیان ایران همواره سهم خود را در دفاع از وطن ایفا کرده است

نماینده کلیمیان در مجلس در پیامی ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به همه ملت ایران، تاکید کرد: جامعه کلیمیان ایران همواره سهم خود را در دفاع از وطن خود ایفا کرده و طی دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا و جانبازان زیادی تقدیم کشور کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از خانه ملت متن پیام همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

شروع هفته دفاع مقدس را به یکایک خواهران و برادران ایرانی خود تبریک می‌گویم.

ابتدا درود می‌فرستم به روح مطهر شهدا که با گذشتن از جان عزیزشان استقلال آزادی و عظمت از عظمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی برای ملت ایران رقم زدند.

همچنین درود می‌فرستم به تمامی جانبازان و آزادگان رزمندگان این مرز و بوم چه آنان که اسیر شدند و چه آنان که در خط مقدم جبهه مشغول به خدمت بودند که از خودگذشتگی تمامی آنان باعث انسجام و یکپارچگی و شکوفایی هرچه بیشتر ملت ایران شده است.

جامعه کلیمیان ایران مفتخر است که همواره سهم خود را در دفاع از وطن خود ایفا نموده و طی دوران هشت سال دفاع مقدس نیز همواره حضور پرشور خود را حفظ کرده و شهدا و جانبازان زیادی به ایران عزیزمان تقدیم داشته است؛ دلیرمردان و دلیرزنانی که شجاعانه ایستادند تا درخت انقلاب شکسته نشود و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند که کشور عزیزمان ایران همواره در معرض دشمنی دشمنان بوده و هنوز هم با این دشمنی روبه رو است.

در پرتو و الطاف الهی و در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تبعیت محض از فرامین ایشان و با وجود رشادت خدمتگزارانی، چون برادران سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، وطن مان همیشه مصون و پایدار خواهد ماند.

در پایان ضمن آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت روزافزون آرزومندم.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.