خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جلسه دعای جنجال برانگیز مشاور معنوی ترامپ برای پیروزی در انتخابات + فیلم

کشیش پائولا وایت کین مشاور معنوی ترامپ چهار شب شب جلسه دعای ویژه ای برای انتخاب مجدد ترامپ و محافظت از آرای وی در مقابل تقلب رقیب انتخاباتی وی برگزار کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پائولا وایت کین مشاور معنوی ترامپ که سرکشیش کلیسای مگا چرچ و از مسیحیان اونجلیست است، در این جلسه دعا که بصورت آنلاین در فیس بوک برگزار می شد به نیروی ارواح و فرشتگان نیک خواه قاره آفریقای و آمریکای جنوبی توسل جست و از آنها درخواست کرد تا با نیروهای خیر خود و بسیج انرژیهای مثبت کیهانی سبب پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شوند.

وی در پایان مراسم دعا و ورد خوانی و انجام مناسک خاص گفت: من صدای سروش پیروزی را شنیدم، خداوند به من گفت خواست و نیت ما محقق میشود. وی افزود حتی فرشتگانی که از آفریقا و آمریکای جنوبی به جلسه ما آمده اند به نام عیسی مسیح در جلسه ما حضور دارند و با ما دعا می کنند.

در بخشی از این مراسم نیز خانم پائولا وایت کین به زبانی ناشناخته شروع به صحبت کرد که برخی از فرقه های میسحی این حالت صحبت به زبانی ناشناخته را از تجارب عمیق مذهبی و از خود بیخود شدن از فرط جذبه روحانی می دانند.

ویدئوی خانم وایت کین در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و میلیونها نفر تا کنون آن را تماشا کرده اند. این ویدئو خشم بسیاری را برانگیخته است و واکنشهای منفی به سخنان وی درباره فراخوانی فرشتگان از قاره آفریقا و آمریکای جنوبی همچنان ادامه دارد.

وی در مقام مشاور معنوی ترامپ پیش از این نیز بخاطر سخنانی که درباره ثروت اندوزی از طریق دعا و با کمک فرشتگان و نیروهای کیهانی داشت جنجال بسیار برانگیخته بود.

منبع” گفتگوی ادیان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.