خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خطر مسیحیت صهیونیزم بیشتر از داعش است

معاون دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق:

معاون دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق گفت: مسیحیت صهیونیزم یا اوانجلیست بسیار بدتر از گروهک‌هایی مانند القاعده و داعش هستند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شیخ یوسف الناصری، معاون دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در همایش مجازی بین‌المللی «جهان در افق ظهور»، گفت: بین شیعیان و برخی اهل سنت اختلافی راجع به تولد امام زمان (ع) وجود دارد، برخی اهل سنت بر این باور هستند که امام عصر هنوز متولد نشده است، این اختلاف بین یهود و مسیحیت نیز وجود دارد و برخی یهودیان نیز بر این باورند که مسیح هنوز متولد نشده است.

وی تصریح کرد: بین مذاهب اهل سنت و شیعه اشتراکات زیادی وجود دارد و اختلاف چندانی بین این دو نیست، لذا برای ظهور باید همدل و یکصدا بود.

شیخال ناصری افزود: مسیحیان صهیونیست در آمریکا که حدود صد میلیون نفر جمعیت دارند، کنیسه‌ای را در این کشور تأسیس کرده و بسیار به ظهور و منجی بشریت معتقد هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشاوران سیاسی کاخ سفید نیز از همین مسیحیان صهیونیست هستند، اظهار کرد: آنها تسلط زیادی در سیاست کشور آمریکا دارند، این افراد از اسرائیل به شدت حمایت کرده و در پی آن هستند تا تسلط کافی را در خاورمیانه نیز داشته باشند.

معاون دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق بیان کرد: این مسیحیان، بیشتر از آنچه که به‌دنبال نفت و منابع طبیعی و مالی کشور عراق باشند، از نظر اعتقادی به دنبال تصرف این کشور هستند. مسیحیت صهیونیزم یا اوانجلیست بسیار بدتر از گروهک‌هایی مانند القاعده و داعش هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در زمان حضور در عراق شدیداً دنبال امام زمان (ع) و دستگیری یا کشتن ایشان بودند، آنها به دنبال سرنخ و شواهدی برای قتل ایشان بودند.

شیخال ناصری خاطرنشان کرد: اوانجلیستها به شدت به آخرالزمان معتقد هستند تا جایی که اگر نتوانند با جنگ سخت و کشتار نظامی به اهداف خود برسند، از جنگ و کشتار بیولوژیکی انسان‌ها استفاده کرده تا به اهداف شوم خود برسند.

منبع: مهر

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.