خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صهیونیست‌ها همه توانشان را برای آسیب‌زدن به بسیج به‌کار گرفته‌اند

نماینده کلیمیان در مجلس دهم: 

سیامک مره‌‌صدق گفت: طبیعی است افرادی که برای نظام و مردم موثرند، هیچ گاه محبوب مستکبران و صهیونیست‌ها نباشند و این دو تمام توانشان را برای آسیب‌زدن به بسیج و به حاشیه راندن آن به کار گیرند. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره‌‌صدق، نماینده کلیمیان در مجلس دهم در گفتگویی به مناسبت هفته بسیج گفت: یکی از میراث‌های گرانبهایی که امام راحل برای مردم ایران باقی گذاشتند بسیج است.

وی ادامه داد: آن زمان که امام با دشمن شناسی ویژه‌ای که داشتند دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند و گفتند که مردم ایران همه باید به فنون نظامی آشنا باشند. شاید برخی افراد و به ویژه سیاسستمداران لیبرال علت و اهمیت این مسأله را درک نمی‌کردند.

نماینده کلیمیان در مجلس دهم اظهار داشت: حضور قهرمانانه بسیج در زمان جنگ تحمیلی و حضور بسیج در سرتاسر تاریخ انقلاب اسلامی نشان دهنده این است که یکی از ستون‌ها و پایگاه‌های محکم برقراری رابطه بین مردم و نظام، بسیج است و این نهاد جایی است که گروه‌های وسیع از مردم به صورت داوطلبانه و با عشق و علاقه فراوان برای دفاع و همچنین خدمت به میهن در تمامی زمینه‌ها اعلام آمادگی می‌کند و عشق و علاقه خود را به ارزش‌های توحیدی و به کشورشان نشان می‌دهند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: بدون شک عشق و  علاقه‌ای که عزیزان بسیجی به نظام و مقام معظم رهبری دارند در کمتر قشری قابل مشاهده است و من فکر نمی‌کنم که کسی را بتوان با این دوستان از نظر میزان پایبندی‌شان به نظام و عشق‌شان به رهبری به راحتی مقایسه کرد و برابر دانست.

وی افزود: واقعا بسیج یکی از ذخایر عظیم انقلاب، ذخایر عظیم ملت ایران و یک خاری در چشم استکبار و صهیونیست و دشمنان ملت ایران است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: طبیعی است افرادی که تا به این حد برای نظام و دفاع از آن و دفاع از مردم ایران موثرند، هیچ گاه محبوب استکبار و صهیونیست نباشند و استکبار و صهیونیست تمام توانش را برای آسیب‌زدن به عزیزان بسیجی و به حاشیه راندن آنها به کار گیرد.

مره صدق ادامه داد: منتها همه مردم ایران با عشق و علاقه کامل به بسیج در دفاع از این نهاد با کلیت نظام و مقام معظم رهبری و ارزش‌های آن پایبند هستند.

نماینده کلیمیان در مجلس دهم در پایان گفت: ممکن است یک سری مشکلات مقطعی اقتصادی بعضی‌ها را نگران و خسته کند، اما هیچ یک از اینها به معنای دلسرد شدن مردم ایران از ارزش‌های انقلاب نیست. همه ما به ارزش‌های انقلاب پایبندیم و آمادگی گذشت و ایثار به مراتب بیش از این در تمامی مردم ایران و به ویژه عزیزان بسیجی وجود دارد.

منبع: فارس

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.