خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عاملان ترور شهید فخری‌زاده باید هر چه زودتر شناسایی، دستگیر و مجازات شوند

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس:

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس با بیان اینکه دست آمریکا و صهیونیست‌ها در ترور شهید فخری‌زاده به عیان مشاهده می‌شود، گفت: عاملان این جنایت باید هر چه زودتر شناسایی، دستگیر و مجازات شوند.

به گرارش ردنا ( ادیان نیوز آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده گفت: عاملان این جنایت باید هر چه زودتر شناسایی، دستگیر و مجازت شوند و انتقام خون این شهید از آنان گرفته شود. 

وی افزود: دست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده به روشنی مشهود است و آنها قصد دارند با این ترورها جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چند وقت قبل نیز بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارنظری نامه محسن فخری‌زاده را مطرح و دشمنی خود نسبت به این شهید را ابراز کرده بود و این خود شاهدی بر دست داشتن صهیونیست ها در ترور این دانشمند برجسته ماست.

شاوردیان خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خود فکر می‌کند با این ترورهای کور می‌تواند مانع پیشرفت ملت ما شود، حتی اگر به تجربه‌های قبلی خود دراین باره رجوع کند می‌بیند که ترور شخصیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مانع پیشرفت نبوده و دیگران راه آنها را ادامه داده‌اند. در مورد شهید فخری‌زاده نیز شاگردان ودانشجویان این استاد برجسته و دیگر دانشمندان و دانش‌آموختگان در این حوزه راه آن شهید را ادامه خواهند داد.

وی افزود: ما در سایه وحدت و یکپارچگی همیشگی خود و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی‌مان از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد و پیشرفت‌های ما همچون گذشته خاری در دشمن دشمنان خواهد بود.

به گزارش فارس، محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نورآوری‌های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز گذشته مورد حمله تروریستی افراد ناشناس قرار گرفت و به خاطر جراحات سنگین با وجود انتقال وی به بیمارستان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: آلیک

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.