خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانیه شورای خلیفه‌گری ارامنه در پی ترور شهید فخری زاده

خلیفه گری ارامنه تهران با صدور بیانیه ای ترور دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد و به رهبر انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران در پی ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، از دانشمندان هسته ای کشورمان بیانیه ای به شرح زیر صاد کرد:

روز جمعه ۷ آذرماه ۱۳۹۹ ملت ایران بار دیگر شاهد جنایتی هولناک گردید که دست شیطانی دشمنان جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً عوامل صهیونیست در آن دخیل است.

جنایتی که یکی از فرزندان رشید و پرافتخار این مرز و بوم دانشمند برجسته هسته‌ای ایران، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع دکتر محسن فخری‌زاده توسط عوامل صهیونیستی ترور و به شهادت رسید. در این ایام دشمنان ایران به طرق مختلف در تلاش، جهت وارد آوردن ضربه به جمهوری اسلامی می‌باشند و برای نیل به این مقصود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌باشند. حملات سایبری متعدد به نیروگاه‌های اتمی، ایجاد اختلال در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، ترور نخبگان و دانشمندان بخشی از اقدامات جنایت‌کارانه دشمنان می‌باشد و آنان هرروز در تلاش هستند تا در نزدیک‌ترین نقطه به مرزهای ایران مستقر گردند و با ایجاد پایگاه و استقرار در کشورهای هم‌جوار و همسایه به اهداف شوم و شیطانی خود دست یابند.

شورای خلیفه‌گری ارامنه شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای ایران شهید محسن فخری‌زاده را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ملت شهیدپرور ایران و خانواده محترم شهید بزرگوار، تسلیت گفته و ضمن محکومیت ترور، تأکید بر ادامه راه ایشان توسط فرزندان برومند این سرزمین را دارد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.