در بسیاری از فرقههای غربی، آیین قربانی کردن کودکان، رایج بوده و گزارشهای متعددی از این امر تاکنون به ثبت رسیده است.
به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «آليستر کراولی»، از بزرگترین مروجان شیطان پرستی درباره قربانی کردن انسان در کتاب 1929 خود مینویسد: «ساحران باستان باور داشتند هر موجود زنده، انباری از انرژی است… هنگام مرگ حيوان، اين انرژی ناگهان آزاد میشود. براي بهترين عمل روحانی، شخص میبايست قربانیای انتخاب کند که دارای عظيمترين و خالصترين نيرو است. فرزند ذکور با معصوميت کامل و هوش بالا، بهترين و مناسبترين قربانی است»
گزارش شده که نامبرده بين سالهای 1912 تا 1928، هر سال 150 بار این نوع مراسم را انجام دادهاست.
بر اساس گزارشها و شواهد زیاد، بسیاری از کودکان عمداً با چنين اهدافی در برخی فرقهها متولد میشوند. همچنين شمار زیادی از کودکان بیسرپرست و يتيم تحت کفالت دولتها و مراکز بهزيستی خصوصی و دولتی- برای اين امور مورد استفاده قرار میگيرند.
منبع: مشرق