خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تغییر ماهیت «سعید عابدینی» از مهره‌ای تبشیری  به عنصری سیاسی

رانده از تبشیر و وامانده در منافقین؛

«سعید عابدینی» از مهره‌های سابق وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی پس از افشاگری‌هایش علیه تشکیلات کلیسای «جماعت ربانی» از این کلیسا اخراج و طرد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «سعید عابدینی» از مهره‌های سابق وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی که پس از افشاگری‌هایش علیه تشکیلات کلیسای «جماعت ربانی» و هجمه به سران جریان مزبور (اشخاصی چون مانند «ادوارد هوسپیان‌مهر»)،‌ از این کلیسا اخراج و طرد شد، شانس خود را در نزدیک‌ترین حوزه مرتبط با جریان تبشیری یعنی تحرکات سیاسی و حرکت در جبهه عناد، امتحان کرده‌است.

نزدیک‌ترین گزینه برای تحقق این مهم درمورد عابدینی، گروهک «منافقین» است که با توجه به عضویت عموی همسر سابقش، «هرمز شریعت‌پناهی» در این فرقه تروریستی، چندان با آن بیگانه نیست. در همین راستا،‌ عابدینی پس از طرد از جانب جریان تبشیر، سیل نامه‌نگاری‌های خود را در قامت یک «محکوم سیاسی» به برخی چهر‌های سیاسی، به‌ویژه ریاست ‌جمهوری و مجلس سنای ایالات‌متحده و دیگر محافل سیاسی و (به‌اصطلاح) حقوق‌بشری آغاز کرد.

برای نمونه در نامه‌ای خطاب به «دونالد ترامپ» به تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ در صفحه فیسبوکش، خود را به عنوان «کسی که خشونت و جنایت را در زندان‌های حکومت [جمهوری‌اسلامی] تجربه کرده» معرفی و خواستار حمایت فوری رئیس‌جمهور امریکا از زندانیان امنیتی شد. وی در این نامه ادعا می‌کند نظام ایران در زمینه اطلاع‌رسانی پیرامون بیماری«کووید -۱۹» کوتاهی کرده و «از این بیماری به عنوان ابزاری برای شکنجه و مرگ زندانیان سوء استفاده می‌کند.» نامبرده در پایان، خواستار تداوم اعمال سیاست‌های فشار حداکثری امریکا بر ایران شده‌است.

البته چنانچه انتظار می‌رفت، این نامه در رسانه‌ای اصلی جریان تبشیر مانند «محبت‌نیوز» انعکاسی نداشت و همین موضوع، عابدینی را به سمت جریان منافقین سوق داده‌است که به نظر می‌رسد به لحاظ نقش‌آفرینی به عنوان یک عنصر به ظاهر مستقل، به مذاق جریان نفاق خوش آید. به‌این ترتیب، شاید در آینده باید شاهد ارتباط نزدیک‌تر و البته مخفی نفاق و این مهره‌ سوخته تبشیری باشیم.

منبع: روشنگر

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.