خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسلمان برتر سال آمریکا معرفی می‌شود

شورای روابط آمریکایی – اسلامی (CAIR)، بزرگترین سازمان حقوق مدنی و دفاع از مسلمانان آمریکا ثبت‌نام نامزدها برای دریافت جایزه مسلمان برتر سال آمریکا را آغاز کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مهلت پر کردن فرم از ۲۰ آذرماه آغاز شده و افرادی که واجد شرایط نامزدی هستند،‌باید از طریق پر کردن یک فرم، نامزدی خود را اعلام کنند.

بنا به اعلام شورای روابط آمریکایی – اسلامی برای واجد شرایط شدن دریافت جایزه، فرد یا نماینده گروه معرفی شده باید در ایالات متحده اقامت داشته باشد و بتواند به طور مجازی در مراسم جایزه شرکت کند.

در این مراسم از یک فرد مسلمان، سازمان یا ائتلاف مسلمان آمریکایی که خدمات مثبتی به کشور و جامعه در سطح محلی یا ملی ارائه داده باشد، تجلیل می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این رقابت روز دوشنبه، ۱۴ دسامبر برابر با ۲۴ آذرماه پایان می‌یابد و مراسم اهدای جوایز به صورت مجازی در ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، CAIR بزرگترین سازمان حمایت از حقوق مدنی و مسلمانان در آمریکا است. مأموریت آن افزایش درک از اسلام، حمایت از حقوق شهروندی، گسترش عدالت و توانمندسازی مسلمانان آمریکایی است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.