خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سوریه و اسرائیل به دنبال زیاده خواهی در لبنان هستند

رهبر مسیحیان مارونی لبنان:

رهبر مسیحیان مارونی لبنان در سخنانی از سوریه در کنار رژِیم صهیونیستی به عنوان طرف هایی نام برد که به دنبال زیاده خواهی در لبنان هستند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پطرس راعی که در جریان مصاحبه ای در آکادمی «بشیرالجمیل» سخن می گفت، درباره ابتکار بی طرفی فعال که مطرح کرده بود، گفت: بیطرفی به عنوان یک ابتکار از سوی ما مطرح نشده است بلکه ماهیت لبنان است که ما در حال بازیابی آن هستیم.

وی افزود: لبنان باید بی طرف و فعال باشد و در ائتلاف ها، محورها ودرگیری های منطقه ای و بین المللی ورود نکند. باید از هرگونه دخالت منطقه ای یا بین المللی در امور آن و یا استفاده از خاک آن جلوگیری شود بنابراین تقویت دولت لبنان با ارتش قوی و نهادهای قانونی و وحدت داخلی لازم است تا لبنان بتواند با هرخطری از جانب هر طرفی چه اسرائیل و چه دیگر طرف ها مقابله کند.

رهبر مسیحیان مارونی لبنان با تاکید بر اهمیت قطع ارتباط قضیه لبنان از قضیه خاورمیانه افزود: موقعیت جغرافیایی لبنان بین سوریه و فلسطین اشغالی بسیار مهم است بویژه اینکه این دو به دنبال زیاده خواهی هایی در لبنان هستند. لبنان در برابر طرح اسرائیل بزرگ و سوریه بزرگ مقاومت کرد بنابراین بی طرفی می خواهد که پیامش را کامل کند و جامعه بین المللی باید از آن حمایت کنند.

منبع: شفقنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.