خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاکستان به گوگل و ویکی‌پدیا هشدار داد

نسبت به اهانت و تحریف مقدسات اسلامی؛

مسئولان پاکستانی از شرکت گوگل خواستند نسخه تأیید نشده‌ای از قرآن کریم را که در فروشگاه خود گذاشته است، حذف کند؛ آنها همچنین خواستار حذف مطالب جعلی و اهانت‌آمیز به مقدسات اسلامی از سوی ویکی‌پدیا شدند. 

 

به گزارش ایکنا به نقل از عربی ۲۱، مقامات پاکستان به گوگل و ویکی‌پدیا، به خاطر انتشار محتوای توهین‌آمیز به مقدسات اسلامی از جمله کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام(ص) و نسخه نامعتبر قرآن هشدار دادند.

اداره مخابرات پاکستان از گوگل خواست فوراً این محتوای غیرقانونی و تحریف شده که مغایر با عقاید مسلمانان است، حذف کند. مقامات پاکستان همچنین از عرضه نسخه نامعتبر قرآن در گوگل پلی استور به شدت انتقاد کردند و خواستار حذف آن شدند.

اداره مخابرات پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در صورتی که این پلتفورم‌ها به این مسائل رسیدگی نکنند، این اداره بر اساس قانون جلوگیری از جرائم الکترونیکی ۲۰۱۶ و قوانین ۲۰۲۰ اقدامات جدی‌تری اتخاذ می‌کند.

پاکستان در اکتبر سال جاری میلادی اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک را به خاطر محتوای نامناسب ممنوع اعلام کرد. چند هفته قبل از آن نیز پاکستان چند اپلیکیشن دیگر را به خاطر محتوای غیر اخلاقی ممنوع اعلام کرده بود.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

1 نظر
  1. وحید می گوید

    باز به غیرت پاکستان