خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دفاع شهید سلیمانی از ایزدی‌ها و مسیحیان در کنار مسلمانان از روحیه انسانی آن شهید حکایت دارد

مره صدق:

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: دفاع شهید سلیمانی و یارانش از مسیحیان و ایزدی‌ها در کنار مسلمانان در برابر داعش نشان‌دهنده روحیه انسانی آن شهید است و ترور وی توسط دشمنان سند دیگری بر حمایت آنها از این گروهک تروریستی است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزسیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگویی، با اشاره به سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مقاوم‌ترین فرد در برابر داعش بود و دفاع این شهید بزرگوار و همراهانش از مسلمانان و همچنین مسیحیان در عراق و سوریه و نیز ایزدی‌ها نشان‌دهنده روحیه انسانی آن شهید بزرگوار بود.

وی افزود: به شهادت رساندن شهید سلیمانی از سوی دشمنان نشان می‌دهد که آنان حامیان اصلی داعش هستند چرا که کسی را که در برابر داعش می‌ایستاد به شهادت رساندند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: شهادت شهید سلیمانی سند متقن و معتبر دیگری درباره حمایت آمریکا از گروهک‌های تروریستی به ویژه داعش است که چنین فرد بزرگواری را که تمام توان خود را صرف مبارزه با داعش می‌کرد به شهادت رساند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: اگرچه شهادت شهید سلیمانی ضایعه بزرگی برای ما به شمار می‌رود چرا که یکی از نیروهای وفادار در کنار رهبری امروز دیگر در بین ما نیست، اما وجود رهبر معظم انقلاب به نحوی است که افرادی اینچنینی در کنار ایشان رشد و پرورش می‌یابند و ما از این حیث با مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: ضایعه شهادت شهید سلیمانی اگرچه برای ما دردناک است، اما نمی‌تواند مانعی بر سر راه رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران به شمار بیاید و ملت ایران به مسیر خود در این رابطه ادامه خواهد داد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: شهادت شهید سلیمانی مانع رشد و پیشرفت ما نیست همانطور که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ما با مسائلی اینچنینی و حتی بزرگ‌تر مواجه شدیم، اما این اتفاقات و این حوادث بزرگ و سخت همچون شهادت ۷۲ تن از یاران انقلاب در هفتم تیر ۶۰ نتوانست مانع رشد و پیشرفت ملت ایران شود و در ادامه نیز مسیر به همین‌گونه طی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که دشمنی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با انقلاب مردم ایران هیچگاه تمام نخواهد شد و ادامه خواهد داشت اما تجربه این سال‌ها نشان داده که آنها از طریق ترور هیچگاه به اهدافشان نخواهند رسید و در واقع این ملت ایران است که پویاتر و رشد یافته‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.