خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور نمایندگان ارامنه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور نمایندگان اقلیت‌های مذهبی و سفارت‌های کشورهای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران در جوار مرقد مطهر امام خمینی برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نمایندگان اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران و شمال، کشیش ماشتوتس خاچاطوریان و کشیش گریگوریس نرسسیانس به همراه نماینده ارامنه تهران و شمال در مجلس شورای اسلامی آقای آرا شاوردیان روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه در آیین بزرگداشت «سرباز مکتب امام خمینی، سردار شهید قاسم سلیمانی» شرکت نمودند.

این مراسم با حضور تولیت سپاه سیدالشهدا استان تهران، با حضور نمایندگان اقلیت‌های مذهبی و سفارت‌های کشورهای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران، جهت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در جوار مرقد مطهر امام خمینی برگزار شد.

این مراسم با ادای احترام و نثار تاج گل به مزار بنیان‌گذار کبیر انقلاب آغاز و با ایراد سخنرانی نمایندگان مذاهب توحیدی در وصف شهدا به‌ویژه سردار سلیمانی ادامه پیدا کرد.

آرا شاوردیان نماینده ارامنه تهران و شمال در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای ارامنه تحت فرماندهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشتند «سردار سلیمانی از مردم سوریه و عراق و حتی از مسیحیان منطقه در برابر داعش دفاع کرد و نقش بسزایی داشت تا مردم در سرزمینشان بمانند وزندگی کنند. او ابر انسانی بود که برای آزادی مبارزه کرد، فارغ از تعصبات دینی یا قومی برای انسانیت جنگید و مسلمان و مسیحی را از چنگ داعش و تفکرات افراطی نجات داد و برای وطن و در مسیر حقانیت مبارزه کرد».

منبع شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.