خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نامه تبریک نماینده ارامنه به رهبر انقلاب

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب طی نامه ای فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، متن نامه تبریک آرا شاوردیان به شرح زیر است:

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

رهبر معظم و معزز ایران سربلند

با عرض سلام، ادب و احترام

تثبیت استقلال کشور و تبدیل آن به کانون آزادی‌خواهی و حمایت از رهایی‌طلبی ملت‌ها و کشورهای منطقه از بند بردگی استعمار و اوج شکوه ملتی که مظهر خودباوری و اقتدار جهانی شده است جز در سایه آرمانخواهی رهبری اندیشمند، مدبر و شجاع محقق نمی‌شد. رهبری که در نهایت صلابت، با مهربانی و بدون توجه به کیش و آیین به دیدار بازماندگان سربازان شهیدش میرود تا پیام وفاداری، قدردانی و اتحاد را به عمق لایه‌های جامعه برساند و نتیجه، آن شده است که همه اقوام کشور اعم از فارس، لر، آذری، کرد، بلوچ، عرب، ترکمن، ارمنی، آشوری و … با مذهب و کیش متفاوت اما یگانه‌پرست، اعم از مسلمان، مسیحی، زرتشتی و کلیمی زیر پرچم سه رنگ وطن، یکپارچه و متحد برای ساختن سرنوشت واحد، دست در دست هم قرار داده‌اند. حال که به یمن این رهبری، ملتی مستقل، خودباور و یکپارچه شده‌ایم و از نظامی مقتدر و امنیتی کامل برخورداریم بر همه ما مسئولین اعم از مجلس، دولت و قوه قضاییه واجب است متناسب با این نعمت رهبری ممتاز به رفع یا کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کشور بپردازیم.

اکنون که در دهه فجر قرار داریم به نمایندگی از قوم ارمنی کشور ضمن تبریک ایام و ارج نهادن به شخصیت شامخ آن رهبر عالی‌قدر، از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامت و طول عمر با برکت برای معظم له می‌نمایم.

آرا شاوردیان
نماینده ارامنه تهران و شمال کشور

منبع آلیک
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.