خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش نماینده کلیمیان مجلس به مذاکرات جدید برجام

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس با بیان اینکه ما در ۴ سال گذشته ما فقط از غرب وعده و وعید شنیدیم گفت: هرگونه مذاکره جدید شرایط سخت‌تری را بر ما تحمیل خواهد کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، همایون سامه‌یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: ما در چهار سال گذشته از آمریکا و اروپا در ماجرای برجام تنها و وعید شنیده‌ایم و آنها در این مدت به هیچ وجه به تعهد به تعهدات برجامی خود عمل نکردند.

وی افزود: با وجود همه اینها در ماجرای عدم اجرای تعهدات توسط غربی‌ها آنها با طرح مسائل جدید و اینکه باید مذاکرات جدی با ایران داشته باشیم سعی دارند توپ را در زمین ایران بیندازند و اینگونه القاء کنند که ایران است که پای میز مذاکره حاضر نمی‌شود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به تعهدات‌مان در برجام عمل کرده‌ایم و به امضاهایمان پایبند بوده‌ایم و حال نوبت غربی‌هاست که تعهدات‌شان را اجرایی کنند  و دم از مذاکرات جدید بزنند.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: هرگونه مذاکره و نشست جدید با غربی‌ها به منزله نقطه ضعف شما خواهد بود و شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد و صد البته که نتیجه چنین مذاکراتی برای ما چیزی جز شکست نخواهد بود و به ما هزینه‌های زیادی را تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که گفتم ما در این چند سال تنها و دو وحید از طرف غربی شنیدیم و آنها باید به جای این وعده وعیدها و پیش کشیدن بحث مذاکره به تعهدات خود در برجام عمل کنند.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در سالروز قیام مردم تبریز عنوان کردند که ما در سال‌های گذشته از طرف غربی در برجام تنها و وعید شنیده‌ایم و اگر آنها به تعهداتشان عمل کنند ما نیز به تعهدات خود در برجام عمل خواهیم کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.