خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری اولین جشنواره ملی «رنگ ها و نیرنگ ها» در سمنان

نخستین جشنواره ملی «رنگ ها و نیرنگ ها» با هدف روشنگری از اهداف و توطئه‌های دشمنان در ارتباط با فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، محمود رضا دارایی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نخستین جشنواره ملی «رنگ ها و نیرنگ ها» با هدف روشنگری از اهداف و توطئه‌های دشمنان در ارتباط با فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب به صورت مجازی برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در استان سمنان مستقر و فعال است.

وی افزود: مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار ،شهردار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که دفتر امام جمعه سمنان میزبان این جشنواره با موضوع مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان بود.

دارایی بیان کرد: با رونمایی پوستر و آغاز پروسه ی رسمی فعالیت این جشنواره ، فعالان فرهنگی و هنری در عرصه های روشنگری فرقه های نوظهور و عرفان های کاذب در سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، کاریکاتور، پادکست ، کتاب صوتی، پوستر و … از طریق سایت مرتبط با جشنواره رنگ ها و نیرنگ ها برای دبیرخانه ی این جشنواره ارسال کنند.

براساس این گزارش، نخستین جشنواره ملی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» جشنواره با همکاری استانداری سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، حوزه علمیه برادران برگزار خواهد شد.

مرحله داوری آثار رسیده به دبیرخانه در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام و در خرداد ۱۴۰۰ نیز اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

منبع پایگاه خبری شهرداری سمنان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.