خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رساله نماز و روزه رهبر معظم انقلاب منتشر شد

رساله نماز و روزه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای توسط انتشارات انقلاب اسلامی، منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رساله نماز و روزه آیت‌ الله العظمی خامنه‌ ای شامل ۱۰۰۸ مسئله شرعی در ۱۶۰ صفحه و در قطع رقعی جهت استفاده‌ عموم مؤمنین و مقلدین رهبر معظم انقلاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی، منتشر شد.

این رساله شامل جدیدترین و آخرین فتاوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه باب مهم فقهی نماز، روزه و اعتکاف است.

مقام معظم رهبری این رساله را مورد تأیید و عمل به آن را مُجزی اعلام کرده‌اند که متن دستخط و مهر و امضای ایشان در پشت جلد کتاب منتشر شده است.

برای کمک به فهم بیشتر و راحت تر مسائل شرعی توسط خواننده، در انتهای رساله نماز و روزه، فصل مستقلی برای توضیح و تبیین برخی اصطلاحات فقهی آورده شده است.

همچنین برخی کلمات و عبارات فقهی نیز در پاورقی رساله نماز و روزه برای تسهیل در فهم مسائل دشوار توضیح داده شده است.

مقیاس متناظر برخی مسائل شرعی مانند حدّ ترخّص و مسافت شرعی با متر و کیلومتر نیز با تحقیقی بدیع و دقیق در رساله نماز و روزه مشخّص شده است.

شیوایی و ساده‌نویسی مسائل از مهم‌ترین ویژگی‌ها و تمایزات رساله نماز و روزه است و عموم مخاطبان می توانند مطالب این رساله را بفهمند.

رساله نماز و روزه از هفته آینده در کتاب فروشی ها عرضه می شود و علاقه مندان می توانند این کتاب را نیز از پایگاه اطلاع رسانی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس book-khamenei.ir تهیه کنند.

منبع ابنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.