خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مراسم مجازی میان ادیانی برای درک ماه مبارک رمضان در «نیوآرک» آمریکا

نشست مجازی با حضور پیروان ادیان مختلف برای برخورداری از تجربه ماه مبارک رمضان در «نیوآرک» واقع در نیوجرسی آمریکا برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از «newarkpostonline»، نشست مجازی با حضور پیروان ادیان مختلف برای برخورداری از تجربه ماه مبارک رمضان در «نیوآرک» واقع در نیوجرسی آمریکا برگزار شد.

در جریان این رویداد که به صورت زنده پخش می شد، مسلمانان محلی درباره اهمیت ماه روزه داری و نماز صحبت کردند.

این مراسم مجازی که بخشی از سری برنامه های «شناخت نیوآرک» است با یک پرسش یا مسابقه تعاملی آغاز شد که در آن مردم می تواستند به سوالات مربوط به ماه رمضان پاسخ دهند.

نوید باقر، بنیانگذار مدرسه اسلامی تربیت در بالتیمور ، گفت: بعد از ۳۰ روز روزه داری ، عادت می کنی که غذا نخوری و علاوه بر آن درست فکر کنی و درست رفتار کنی.

وی افزود: اسلام دین میانه روی است. ما به افراط نمی رویم و همه کارهای خود را بر اساس میانه روی انجام می دهیم ما به مدت ۳۰ روز چیزی نمیخوریم و نمی نوشیم و بهترین رفتار را در زندگی روزمره خود اعمال خواهیم کرد .

باقر گفت که یکی از دلایل وی برای سازماندهی این رویداد از بین بردن تصورات غلط مردم در مورد مسلمانان است که غالباً توسط خبرها دامن زده می شوند و ترس از مسلمانان را در جامعه افزایش می دهند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.