خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشگاه مذاهب اسلامی از میان طلاب و روحانیون اهل سنت دانشجو می پذیرد

دانشگاه مذاهب اسلامی از میان طلاب حوزه‌های شیعه و مدارس رسمی علوم دینی اهل سنت برای سال تحصیلی جدید، دانشجو می پذیرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان این خبر، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی علاوه بر جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری ، به طور خاص نیز از میان طلاب حوزه‌های شیعه و مدارس رسمی علوم دینی اهل سنت در آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.

دکتر قاسم جعفری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی دراین باره افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش و آموزش کشور از میان طلاب حوزه‌های شیعه و مدارس رسمی علوم دینی اهل سنت در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای ساتل تحصیلی جدید دانشجو جذب خواهد کرد.

وی افزود: در مقطع دکتری در رشته‌های فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث و تاریخ اسلام و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های فقه مقارن و حقوق خصوصی، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، تاریخ اسلام و علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، ادیان ابراهیمی و عرفان اسلامی آزمون اختصاصی برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه داد: در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق حنفی، علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عربی،تاریخ اسلام و ادیان و مذاهب و فلسفه و عرفان اسلامی دانشجو پذیرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان از روز اول اردیبهشت ماه تا ۱۵ خرداد ماه برای ثبت نام مهلت دارند، خاطرنشان کرد: همچنین جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت نام آزمون آنلاین به آدرس http://reg.mazaheb.ac.ir مراجعه نمائید.

دکتر جعفری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت دانشجویان جدید الورود، در پایان اظهار کرد: آزمون پذیرش دانشجو در روز ۳۰ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه مذاهب اسلامی از میان طلاب و روحانیون اهل سنت دانشجو می پذیرد

منبع دانشگاه مذاهب اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.