خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ببینید| وبینار قدس در رویارویی با یهودی و صهیونیستی سازی آن

وبینار قدس در رویارویی با یهودی و صهیونیستی سازی آن با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پنج کشور منطقه در بیروت برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، وبینار قدس در رویارویی با یهودی و صهیونیستی سازی آن به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان و با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پنج کشور منطقه در بیروت برگزار شد.

نفر اول – عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان در این وبینار گفت، آثار تمدنی و تاریخی این منطقه به دست صهیونیست‌ها و تکفیری‌های اجیر شده‌ی آن‌ها نابود شد علت این اقدامات مورد بررسی قرار گرفته است.

نفر دوم – کشیش مانوئل مسلم، عضو هیئت اسلامی مسیحی مقابله با اشغالگری در فلسطین هم در این وبینار اظهار داشت، مسیحی و مسلمان در قدس با اشغالگرانی مواجهه هستند که در کنار جنایات بی شمار در حال تخریب آثار مقدس اسلام و مسیحیت و جعل تاریخ برای صهیونسیم هستند، روز قدس روز مقابله با این اشغالگری است.

نفر سوم – شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت هم تاکید کرد، روز قدس ابتکار ارزشمند امام خمینی (ره) و روز همبستگی مسلمانان و تمام آزادی خواهان برای رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست و استکبار جهانی است.

نمایندگان گروه‌های مقاومت عراق، سوریه، لبنان و فلسطین هم در این وبینار شهید حاج قاسم سلیمانی را طلایه دار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و شهید راه قدس خواندند.

نفر چهارم – منیر مشفق اندیشمند فلسطینی نیز تصریح کرد، شهید سلیمانی گوهر نابی بود که در این مسیر به شهادت رسید و انتفاضه امروز مردم فلسطین ادامه همین راه برای آزادی قدس اشغالی است.

در فضای مجازی لبنان نیز هشتک القدس اقرب که یکی از پرترندترین هشتک هاست، که به دعونی فراگیر در پویش جهانی برای حمایت از مردم فلسطین تبدیل شده است.

منبع صداوسیما
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.