خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قالیباف: امت اسلامی در مقابل نسل‌کشی صهیونیست‌ها ایستاده‌ است

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی گفت: سران کشورهای مرتجعی که به دنبال عادی‌سازی روابط با چنین رژیم آدم‌کشی هستند بدانند که امت اسلامی در مقابل این جنایت‌ها خواهند ایستاد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، محمدباقر قالیباف، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت، مجلس شورای اسلامی با محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در هتک حرمت مسجد الاقصی و به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین گفت: آنها نشان دادند هیچ مراعات حقوق بشر را نمی‌کنند و جنایات آنها را هر روز می‌بینیم. سؤال ما هم این است که حقوق بشر جهانی کجاست که اینگونه عمل می‌شود و کسی چیزی نمی‌گوید.

وی افزود: آنها مطمئن باشند که امت اسلامی در مقابل این نسل‌کشی ایستاده‌اند و می‌بینیم که از سرزمین غزه چگونه در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند. از همین جا هم به سران کشورهای مرتجعی که به دنبال عادی‌سازی روابط با چنین رژیم آدم‌کشی هستند می‌گوییم بدانند که امت اسلامی و شهدای مقاومت در مقابل این جنایت‌ها خواهند ایستاد و انشالله به پیروزی خواهند رسید.

قالیباف با محکومیت جنایت تروریستی در کابل و به شهادت رسیدن تعداد زیادی دختران و کودکان در مدرسه سیدا‌لشهدا(ع) گفت: از همین جا هم به همه مسلمانان، به ویژه مردم عزیز افغانستان و خانواده‌های محترم این شهدای عزیز و گرانقدر تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.