خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعلام حمایت بهائیان از جنایات صهیونیستی

بهائیان در حالی برای اسرائیل «زنده‌باد» می‌فرستند که بیرون کردن فلسطینیان از «شیخ جراح» و عکس‌العمل جنایت‌بار رژیم صهیونیستی به اعتراض به حق فلسطینیان، هیچ جای شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تشکیلات بهائی بار دیگر سرسپردگی و ارادت خود را به جنایتکاران نشان داد. در حالی که همه آزادگان جهان، از وحشیگری و ظلم رژیم غاصب صهیونیستی اظهار نگرانی و ناراحتی می‌کنند، اعضای وابسته به تشکیلات بهائی، در فضای مجازی سعی در تطهیر جنایات اسرائیل را داشته و یا در بهترین حالت، موضعی بینابینی اتخاذ نموده‌اند.

بهائیان در حالی برای اسرائیل «زنده‌باد» می‌فرستد که بیرون کردن فلسطینیان از «شیخ جراح» و عکس‌العمل جنایت‌بار رژیم صهیونیستی به اعتراض به حق فلسطینیان، هیچ جای شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد.

مراکز فرقه بهائی در سرزمین‌های اشغالی قرار داشته و سردمداران آن از گذشته بر این باور بودند که آینده بهائیت و رژیم خون‌ریز صهیونیستی، همچون حلقه‌های زنجیر به هم وابسته است.

در واقع نیز تنها از مزدوران این رژیم برمی‌آید که این ستمگری آشکار را ببینند و چنین رفتاری خائنانه به انسانیت از خود نشان دهند.

حمایت بهائیان از جنایات صهیونیستی

منبع کانال روشنگر مدیا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.