خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازسازی درمانگاه یگانگی

انجمن زرتشتیان تهران در حال بازسازی درمانگاه یگانگی است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به دنبال دیدار اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موافقت این وزارتخانه برای کمک به درمانگاه یگانگی، انجمن زرتشتیان تهران از فروردین ماه، بازسازی درمانگاه یگانگی را آغاز کرده است.

مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران در گفتگویی از جابجایی آبدارخانه، تعمیر سرویس بهداشتی، بازسازی اتاق منشی، تعویض سنگفرش کف سالن و اتاق ها، زیباسازی و بازسازی سنگ پوشش دیوارها، تعویض سقف کاذب، بهینه سازی کانال کولر، نصب زنگ اخبار آتس سوزی متصل به مرکز آتش نشانی، تعویض درهای چوبی با درهای شیشه ای، تعمیر چهارجوب های فلزی زنگ زده و نقاشی کامل ساختمان در این مرحله از بازسازی خبر داده است.

این بازسازی با موافقت هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران و در راستای دستیابی به فضای درمانی منبی بر آیین نامه و استاندارد در حال انجام است.

گفتنی است درمانگاه یگانگی که وابسته به انجمن زرتشتیان تهران است، خدمات پزشکی و دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان، سرم‌تراپی، اپتومتری (بینایی‌سنجی) جراحی‌های کوچک و نوار قلب را به بیماران سرپایی ارایه می‌دهد.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.