خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اولین مدرسه تابستانه بین‌المللی «دین و سلامت» برگزار می‌شود

با حضور پروفسور هارولد کوئینگ؛

نخستین مدرسه تابستانه بین‌المللی دین و سلامت با موضوع «روش‌شناسی مطالبات دین و سلامت» و با حضور پروفسور هارولد کوئینگ برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، هیئت اندیشه‌ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با مشارکت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام صادق(ع) و کتابخانه دین و سلامت، اولین مدرسه تابستانه بین‌المللی دین وسلامت را با موضوع روش‌شناسی مطالبات دین و سلامت برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی با پیام آیت‌الله جوادی آملی و پروفسور هارولد کوئینگ، استاد دانشگاه دوک امریکا به صورت حضوری و مجازی از ۹ تا ۱۴ مردادماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

پروفسور هارولد کوئینگ با موضوع «درآمدی بر روش‌شناسی مطالعات دین و سلامت در دنیا»، آیت‌الله عندلیب همدانی با موضوع «روش‌ مواجهه و برداشت از آیات قرآن در حوزه سلامت، درمان و پیشگیری»، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی با موضوع «روش‌شناسی برداشت از روایات طبی و آسیب‌شناسی آن»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم طباطبایی با موضوع «روش‌شناسی رجالی و درایی احادیث طبی»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن وحدتی شبیری با محور «موضوعات نوین در مطالعات دین وسلامت با رویکرد فقهی و حقوقی»، یحیی میرحسینی با موضوع «روش‌شناسی برداشت از روایات طبی (نقد درونی و بیرونی حدیث)»، حامد آرضایی با موضوع «روش‌شناسی مطالعات دین وسلامت با رویکرد حکمت طبیعی»، حجت‌الاسلام سیدمسعود مرتضوی با موضوع «آسیب‌شناسی مطالعات فقه سلامت»، محمد باعزم با موضوع «آشنایی با مطالعات دین وسلامت در دانشگاه‌های معتبر» در این دوره آموزشی تدریس می‌کنند.

علاقه‌‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://b۲n.ir/p۷۰۳۴۰ مراجعه کرده و یا با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۱ تماس گیرند. همچنین جهت اطلاع از جزئیات برنامه و اخبار مرتبط، کانال اطلاع رسانی هیئت اندیشه‌ورز دین، سلامت و سبک زندگی را به نشانیsalamngo@ در پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا و سروش دنبال کنید.

یادآوری می‌شود، به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.