خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اردوی تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود

اردوی تمدن نوین اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران و مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید در مدت زمان چهار روز و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «نحوه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی»، «معنویت و اخلاق»، «سبک زندگی اسلامی» و «هستی‌شناسی و معرفت دینی» از موضوعات این دوره هستند.

در این دوره اساتیدی همچون حسینی آملی، رمضانی، ابراهیمیان، معظم خواجوی، وکیلی، سوری، حلواییان و شیروانی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

این دوره ۸ تا ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۰ به مدت چهار روز در قم، جمکران، مجتمع یاوران مهدی علیه السلام برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در دوره تا ۲۰ مردادماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود از طریق آیدی @ava۱۲۳۴ ویژه برادران و آیدی @ava_khaharan ویژه خواهران در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی نیز می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۳۶۲۵۰ تماس بگیرند؛ ضمناً شرکت در دوره برای عموم برادران، خواهران و به صورت خانوادگی نیز آزاد است.

«تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها»، «کلاس‌های فشرده معرفت نفس، معرفت‌شناسی»، «نشست، مناظره و حلقه‌های معرفتی»، «مشاوره و ارتباط با استاد» و «پرسش و پاسخ علمی، معرفتی» از دیگر برنامه‌های این دوره هستند.

اردوی چهار روزه تمدن نوین اسلامی از سوی مؤسسه آوای توحید و با همکاری و مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

تمدن نوین اسلامی

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.