خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

درسنامه «قواعد فقهی خانواده» وارد بازار نشر شد

کتاب درسنامه «قواعد فقهی خانواده» به کوشش دکتر لیلا ثمنی، عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) به‌تازگی منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شناخت قواعد فقهی خانواده و زنان با روشی کاملا واضح و با بیانی بسیار ساده می‌تواند زمینه آشنایی با فقه اسلامی، مواد قانونی و نحوه تطبیق موارد با قواعد فقهی و فهم و ارائه استدلال درخصوص مسائل و شبهات زنان و خانواده را تسهیل نماید. لذا در این کتاب سعی شده به آسان‌ترین بیان و ساده‌ترین شیوه، قواعد فقهی زنان و خانواده تبیین و توضیح داده‌شوند.

درسنامه قواعد فقهی خانواده بر اساس سرفصل‌های مصوب وزارت علوم برای درس قواعد فقهی خانواده در مقاطع کارشناسی و پیش‌نیاز دکتری در رشته مطالعات زنان و خانواده تهیه و تدوین شده است.

این درسنامه علاوه بر دانشجویان رشته مطالعات زنان و خانواده، برای دیگر دانشجویانی که می‌خواهند در حیطه زنان و خانواده پژوهش‌ داشته باشند، کاربرد دارد.

از معیارهای مهم نویسنده در تدوین این کتاب ساده‌نویسی و تفهیم راحت مطالب بوده است، لذا سعی شده قواعد فقهی خانواده به‌صورت خلاصه و مفید و بدون توضیحات تخصصی فقهی مطرح شوند.

قواعد فقهی خانواد

لازم به ذکر است، چاپ اول درسنامه «قواعد فقهی خانواده» به نویسندگی دکتر لیلا ثمنی، در ۱۸۰ صفحه، از سوی نشر ادیان، به قیمت ۵۰ هزار تومان، چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه اثر به‌همراه تخفیف می‌توانند از اینجا اقدام نمایند و یا برای سفارش کتاب با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱و ۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸ تماس حاصل نمایند.

یادآوری ‌می‌شود، «حقوق غیرمالی زوجین» و «آموزش احکام خاص بانوان» از دیگر تالیفات نگارنده است.

منبع کتابسرای ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.