خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اساتید حوزوی دانش خود در بحث فضای مجازی را بروز کنند

ماموستا راستی:

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئله ای که با شیوع کرونا برای همه ما معلوم شد، عدم تسلط کافی برخی از اساتید بر فضای مجازی بود که این خود یک معضل بزرگ بود، بنابراین می طلبد که اساتید حوزوی دانش خود در بحث فضای مجازی را به روز کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ماموستا محمدامین راستی، در نشستی با جمعی از اساتید حوزوی و طلاب علوم دینی اهل سنت استان کردستان که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه شیوع کرونا بسیاری از برنامه ریزی های علمی و درسی در سراسر کشور را به نوعی به تعطیلی کشانده است و اکنون به عینه شاهد زیان های این تعطیلی ها هستیم.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: سال تحصیلی آینده مدارس علوم دینی هنوز در هاله ای از ابهام است، بنابراین اساتید خود را برای هر وضعیتی آماده کنند. اگر کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود باید بسترهای لازم از هم اکنون آماده باشد.

وی اظهار کرد: طلاب جدیدالورود بیشترین صدمه را از این وضعیت خواهند دید، زیرا آغاز تحصیلی آن هم به صورت مجازی برای طلابی که آشنایی کاملی به مدارس دینی ندارند، مشکل است و می تواند در بلندمدت به آینده تحصیلی آنان ضربه وارد کند.

ماموستا راستی ادامه داد: زمانی که می گویم کلاس ها به صورت مجازی برگزار می گردد، باید زیربناهای استاندارد به صورت کامل وجود داشته باشد، نباید نگاه ما به این موضوع نگاهی سطحی و گذار باشد، باید به صورت تخصصی به مسئله آموزش در فضای مجازی بپردازیم و در این میان نیازمند حمایت های همه جانبه دولت هستیم.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که با شیوع کرونا برای همه ما معلوم شد، عدم تسلط کافی برخی از اساتید بر فضای مجازی بود که این خود یک معضل بزرگ در روزهای نخستین شیوع کرونا و تعطیلی مدارس علوم دینی بود، بنابراین می طلبد که اساتید حوزوی دانش خود در بحث فضای مجازی را به روز کنند.

منبع حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.