خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ ها برای متهم کردن دیگران یک پروژه نخ‌نماست

مره‌صدق:

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها برای اتهام‌زنی به دیگران یک پروژه نخ‌نماست، ولی با این وجود آنها در این مسیر برای رسیدن به هدف‌شان بعضاً دست به خودزنی هم می‌زنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم،‌ با اشاره به رفتارها و موضع‌گیری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر گفت: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ ها برای اتهام‌زنی به دیگران و از جمله جمهوری اسلامی ایران یک پروژه نخ‌نماست و به نتیجه نمی‌رسد.

وی ادامه داد:‌ البته صهیونیست‌ ها در این مسیر برای رسیدن به اهداف‌شان دست به خودزنی هم می‌زنند و چه بسا کشتی‌ای که در منطقه مورد حمله قرار گرفته، با هدایت و تحریک خود آنها باشد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت:‌‌ دفاع از خود در برابر زورگویان برای حفظ استقلال و هویت، حق هر ملتی است و دلیلی ندارد هر کجای منطقه یا جهان که ملتی جلوی مستکبران می‌ایستد، بخواهد به ایران ربط پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته این رفتار مستکبران و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که بزرگترین کشوری که جلوی آنها می‌ایستد جمهوری اسلامی ایران است و رفتار آنها خود تعیین‌کننده این مسئله است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان باید بدانند که اگر منافع ایران را به خطر بیندازند و تهدید کنند پاسخ کوبنده‌ای را دریافت خواهند کرد به گونه‌ای که خارج از تصور آنها باشد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در پایان گفت: آنها باید بدانند که پاسخ ایران به هرگونه تهدید کوبنده و دندان‌شکن خواهد بود و اگرچه ممکن است آنها شروع کننده باشند اما پایان کار و میزان و حجم پاسخ و درگیری دیگر در اختیار آنها نخواهد بود.

وی در پایان گفت: سرنوشت صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بهترین عبرت برای همگان است که اگرچه او در جنگ هشت ساله شروع‌کننده بود اما دیگر پایان کار دست او نبود و هیچ نقشی در آن نداشت.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.