خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تأثیر لابی سنگین صهیونیست‌ها بر سیاست آمریکا در قبال ایران

نماینده ایرانیان کلیمی تبیین کرد:

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: با تغییر رؤسای جمهوری آمریکا، در سیاست‌های این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران اتفاقی نمی‌افتد که یکی از دلایل مهم آن تأثیر لابی صهیونیستی بر سیاست آمریکا است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت با ایشان مبنی بر اینکه با تغییر رؤسای جمهوری در آمریکا سیاست این کشور تغییری نمی‌کند، گفت: واقعیت این است که سیاست خصمانه آمریکا در قبال ایران چه در زمان جمهوریخواهان چه در زمان دموکرات‌ها تغییر چندانی نمیکند و اینکه کسی فکر کند با روی کار آمدن دموکرات‌ها فشارهای آمریکا علیه ایران کم می‌شود اشتباه است.

وی ادامه داد: اگر دقت کنیم می‌بینیم که در زمان روی کار آمدن دموکرات‌ها در آمریکا فشارها و تحریم‌های این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر نیز شده است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعضی‌ها فکر می‌کردند که با روی کار آمدن بایدن فشارها و تحریم‌ها علیه ایران کاهش خواهد یافت که این تفکر، تفکر اشتباهی است و هیچ‌گاه اینگونه نبوده و نیست و نخواهد بود.

سامه یح خاطرنشان کرد: رؤسای جمهور در آمریکا تنها مجری سیاست‌های تعیین‌شده در حوزه داخلی و خارجی هستند و نقشی در تعیین این سیاست‌ها ندارند و نمی‌توان با تغییر رئیس‌جمهور در آمریکا به تغییر مواضع این کشور به ویژه در مورد جمهوری اسلامی ایران دلخوش کرد.

نماینده ایرانیان کلیمی در پایان گفت: علاوه بر همه اینها ما شاهد تأثیر لابی سنگین صهیونیستی در سیاست خارجی آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران هستیم و این لابی سنگین در تصمیمات این کشور علیه ایران تأثیرگذار است.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.