خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وبینار سراسری ائمه جمعه اهل‌سنت کشور برگزار شد

به صورت مجازی؛

وبینار سراسری ائمه جمعه اهل‌سنت کشور با حضور جمعی از ائمه جمعه شاخص به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، وبینار سراسری ائمه جمعه اهل‌سنت کشور به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت برگزار شد.

در این وبینار ائمه جمعه اهل سنت کشور از نقاط مختلف کشور حضور داشته و سخنرانی کردند.

بر اساس این گزارش، در این نشست مجازی حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت حضور داشته و سخنرانی کردند.

بر این اساس ماموستا عبدالسلام محمدی از کردستان، شیخ منصور حسینی از بوشهر، حاج آخوند کرامت الله میرزاعلی از گلستان، مولوی عبدالکریم علیبایی از خراسان رضوی، دکتر سید احمد هاشمی فارس، آخوند تاج الدین برزکوهی از گیلان، شیخ عبدالجلیل قتالی از هرمزگان، حاج آخوند ناصر محمد قزل از گلستان، مولوی عبدالستار حسین زهی از سیستان و بلوچستان، ماموستا سید مصطفی خاتمی از آذربایجان غربی، شیخ حسین بازدار از بوشهر، ماموستا سید محم محمدی از کرمانشاه، مولوی امان الله برزگر از خراسان رضوی، آخوند عبدالجلیل فرهمند از گلستان، آخوند کرامتی فر از گلستان و همچنین مهدی صفی یاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در وبینار امروز سخنرانی کرده اند.

به گفته مسئولین برگزاری این نشست مجازی دکتر خسرو محمدی از پزشکان اهل سنت کشور و متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری نیز با حضور در وبینار سراسری ائمه جمعه اهل‌سنت کشور به بیان وضعیت موجود بیماری منحوس کرونا پرداخته است.

گفتنی است وبینار سراسری ائمه جمعه اهل‌سنت کشور پیش از ظهر امروز با حضور قریب به ۲۰۰ نفر از علمای شاخص اهل سنت و از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ برگزار شده است.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.