خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نامگذاری فرزندان مسلمانان به نام «محمد» ممنوع خواهد شد

نامزد احتمالی ریاست جمهوری فرانسه:

«اریک زمور» نامزد احتمالی ریاست جمهوری فرانسه گفت: درصورتی به ریاست جمهوری فرانسه برسد، نامگذاری فرزندان مسلمانان را به نام «محمد» ممنوع می کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «اریک زمور» نویسنده، مقاله نویس، تحلیلگر، شخصیت پرنفوذ راستگرایان افراطی فرانسه و نامزد احتمالی ریاست جمهوری فرانسه در مصاحبه با شبکه «فرانسه ۲» درباره خواسته های سیاسی خود، گفت: درصورتی که به مقام ریاست جمهوری در این کشور برسد، مسلمان در فرانسه از گذاشتن نام «محمد» برای فرزندان شان منع خواهند شد.

زمور افزود: یکی از اقداماتی که در صورت رسیدن به ریاست جمهوری فرانسه انجام می دهد، این است که قوانینی برای نام گذاشتن کودکان فلسطینی قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: ما از مسلمانان می خواهیم که دین شان را محدود به اعتقادات و اعمال دینی کنند نه اجرای قوانین شان.

این نویسنده راستگرای افراطی، مسلمانان را تهدید کرد که همان گونه انقلاب فرانسه و ناپلئون بناپارت با بهودیان برخورد کرد، با آنها برخورد خواهد شد.

زمور گفت: قانون سال ۱۸۰۳(قانون مدنی جمهوری فرانسه قبل از اصلاح) را بازمی گردانیم. این قانون فرانسوی ها را نامگذاری فرزندان شان به نام محمد ممنوع کرده بود.

اریک زمور یک نویسنده جنجال برانگیز است که به آراء و نظرات نژادپرستانه و ضد مهاجرانش شهرت دارد.

اگرچه زمور هنوز به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات فرانسه اعلام نکرده است. بسیاری از احزاب به خصوص راست افراطی و راست فرانسه مانند حزب جمهوری خواه این مسئله را جدی گرفتند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.