خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مجوز بازگشایی مساجد برای نمازگزاران واکسینه شده در ایالت «پرلیس» مالزی صادر شد

ایالت «پرلیس» مالزی مجوز بازگشایی کامل همه مساجد را از روز ۲۲ سپتامبر (چهارشنبه ۳۱ شهریور ) با رعایت دقیق روش های استاندارد عملکردی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،صادر کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «پرلیس» مالزی مجوز بازگشایی کامل همه مساجد را از روز ۲۲ سپتامبر (چهارشنبه ۳۱ شهریور ) با رعایت دقیق روش های استاندارد عملکردی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،صادر کرد.

پرلیس کوچک ترین ایالت مالزی است که در قسمت شمالی ساحل غربی مالزی  قرار دارد و از شمال با کشور تایلند هم‌مرز است.

«فیض الدین جمال الیل» از مسئولان ایالت پرلیس تاکید کرد که همه افراد واکسینه شده می توانند برای شرکت در نمازهای جماعت در مساجد حضور پیدا کنند.

وی افزود: اگرچه درهای مساجد به طور کامل به روی نمازگزاران باز است اما به نمازگزارانی که تا کنون واکسن دریافت نکرده اند یا تنها دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند توصیه شده است از حضور در مساجد امتناع کنند.

همچنین به افرادی که دو دوز واکسن خود را به طور کامل دریافت کرده اند، توصیه شده است که هنگام حضور در مساجد همه پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

جمال الیل تاکید کرد که همه نمازگزار ان باید از روش های استاندارد عملکردی ایمنی و بهداشتی که تعیین شده است به طور کامل پیروی کنند.

منبع شبستان 
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.