خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مراسم اربعین به چند زبان زنده دنیا کتاب می شود

برای نخستین بار در آمریکای جنوبی؛

یک روزنامه اسپانیایی گزارش داد: یک کتاب درباره مراسم اربعین به زودی به زبان های زنده دنیا در آمریکای جنوبی چاپ و منتشر می شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، روزنامه اسپانیایی «اسلا لوکال» گزارش داد: کتاب ویژه مراسم میلیونی اربعین به زودی به بیش از یک زیان در کشورهای مختلف آمریکای جنوبی چاپ و منتشر می شود.

این روزنامه به نقل از انتشارات بین المللی ال فارو در بوگوتا پایتخت کلمبیا نوشت: قرار است کتابی درباره اربعین امام حسین(ع) چاپ کنند.

در همین حال، «آنجلیکا ماریا روخاس» مدیر انتشارات بین المللی ال فارو گفت: کتاب « الأربعین… جنه على الأرض»(اربعین.. بهشت روی زمین) برای نخستین بار با آغاز مراسم اربعین امسال که مصادف با ۲۷ سپتامبر خواهد بود، منتشر می شود. این کتاب در سمینار ویژه در برابر جمعی زیادی از مخاطبان در کلمبیا رونمایی می شود.

روخاس افزود: ۲۱ عکاس ایرانی و پاکستانی در فصل های این کتاب همکاری داشتند. این اثر راهپیمایی غیر مسلمانان را تشریح می کنند و برای کسانی که اخیرا به دین اسلام گرویدند، مفاهیم این مراسم را تدریح و در طول مسیر نجف اشرف تا کربلا باهدف ایجاد تصویری بهتر برای خواننده بازگو می کند.

وی ادامه داد: این برای نخستین بار است که این انتشارات کتابی درباره اربعین در آمریکای لاتین منتشر می کند. این کتاب در ابتدا در کلمبیا و مکزیک سپس در اکوادور و ونزوئلا و آرژانتین به زبان های مختلف از جمله فرانسوی و پرتغالی و اسپانیایی منتشر خواهد شد.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.