خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ازدواج با سگ برای خوش شانسی

اهالی روستا بر این باورند دختران بهتر است در ابتدا با سگی ازدواج نمایند تا پاک از هر گونه خباثت شده و سپس با مردی ازدواج نمایند و بدین روش زندگی زناشویی خود را با دوام نمایند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در هند یک دختر ۱۸ ساله با یک سگ ولگرد ازدواج کرد تا از طلسم شیاطین رهایی یابد و همسر مورد علاقه اش را پیدا کند. این دختر که مانگلی موندا نام دارد در روستایی به نام جارکلند در ایالت جخند هند زندگی می کند. خانواده هندی معتقدند دخترشان مورد نفرین واقع شده و بهترین راه درمان او ازدواج با سگ است.

ازدواج با سگ
در میان مردم این روستا معروف شد که وی نفرین شده است و ازدواجش با هر مردی سبب مرگ آن مرد می شود. به این دلیل دختر ۱۸ ساله برای خوش شانسی و پیدا کردن شاهزاده مورد نظر خود به عنوان همسر با سگ ولگرد ازدواج نمود.

اهالی روستا بر این باورند دختران بهتر است در ابتدا با سگی ازدواج نمایند تا پاک از هر گونه خباثت شده و سپس با مردی ازدواج نمایند و بدین روش زندگی زناشویی خود را با دوام نمایند.

ازدواج با سگ
مادر مانگلی می گوید هزینه زیادی بابت برپایی این مراسم پرداخته ایم. به نظر مردم این بهترین روش برای رهایی از بد شانسی است.

این نوع مراسم عروسی مانند بقیه جشن های عروسی برگزار گردید. داماد در کنار عروس خانم دراز کشیده تا بدشانسی را از وی دور کرده و طالع خوب را برایش رقم زند.

مانگلی موندا می گوید من باور دارم روزی مردی پیدا خواهد شد و از من خواستگاری خواهد نمود. همه دختران آرزو دارند روزی با یک شاهزاده ازدواج نمایند. البته او از ازدواج با این سگ اصلا راضی نیست اما تسلیم باورهای غلط قبیله خود شده است.

ازدواج با سگ
ازدواج زنان با سگ در سایر کشورها
اما این خبر های عجیب فقط به کشور هند خلاصه نمی شود.

در موردی دیگر که در سال ۲۰۱۷ میلادی به وقوع پیوست، دختری ۲۳ ساله به نام باربارا سگ خود را که رودولف نام دارد به عنوان همسری برگزید؛ باربارا که از این ازدواج خوشحال است، رابطه بین خود و همسرش یا همان رودولف را عشقی محکم و متقابل دانسته و شیوه ارتباط با رودولف را ارتباطی مخصوص به خود می‌داند.

باربارا معتقد است بین هر زن و شوهری اصل بر صمیمیت است و بین او و همسرش(سگش) نیز صمیمت زن و شوهری حاکم است.


در موردی دیگر زن ۴۹ ساله از کشور هلند که با سگ خود ازدواج کرده بود دلیل ازدواج خود را این گونه بیان می کند: پس از چهار نامزدی ناموفق، ۲۲۰ قرار ملاقات و طیف وسیعی از تجربیات نامطلوب در جستجوی عشق، متوجه شدم مردان هم سن و سال من در تعقیب زنان جوان تر از من هستند و به همین دلیل من از ازدواج با مردان منصرف شده ام.

منبع حقوق نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.