خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تیم والیبال بانوان زرتشتی یزد در لیگ برتر

این مسابقات از ۱۳ آبان ماه به صورت رفت و برگشت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آیین قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان ایران، روز گذشته در فدراسیون والیبال به صورت آنلاین انجام شد. یکی از تیم های حاضر در این دوره از مسابقات تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد است که با نام جوانان زرتشتی یزد در آیین قرعه کشی شرکت داشت.

این مسابقات از ۱۳ آبان ماه به صورت رفت و برگشت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.

گفتنی است، تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد که سال گذشته در مسابقات لیگ دسته یک ایران حاضر بود و جواز صعود به این مسابقات را به دست آورد. نخستین تیمی است که از استان یزد و جامعه زرتشتیان ایران در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان حضور پیدا می کند. این تیم متشکل از دختران والیبالیست مسلمان و زرتشتی است که ۸۰ درصد آنها بومی هستند.

در روزهای گذشته آناهیتا نمیرانیان، سرپرست تیم، در گفتگو با برساد ضمن اشاره به تلاش و انگیزه بالای بازیکنان برای حضور در مسابقات لیگ برتر و تمرین های فشرده آنها، از مشکلات فراوان مالی تیم گفت و افزود در حال حاضر حتی هزینه بدنسازی تیم نیز توسط خود بازیکنان پرداخت می شود. وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت نیک اندیشان و جذب اسپانسر، تیم سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، حضور شایسته ای در لیگ برتر داشته باشد.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.