خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کتاب درآمدی به مسیحیت منتشر شد

کتاب درآمدی به مسیحیت در ۵۲۸ صفحه به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب به نویت چاپ دوم رسید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتاب درآمدی به مسیحیت در ۵۲۸ صفحه به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب به نویت چاپ دوم رسید.

مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب به منظور فراهم آوردن زمینه های مناسب برای مطالعه دیگر مذاهب و ادیان جهان و آشنایی جامعه فرهنگی کشور با آنها، به تالیف و ترجمه آثاری در این راستا می پردازد.

کتاب حاضر آموزه ها و آیین های مهم مسیحی را شرح می دهد. بخش عمده مطالب این کتاب نقل قول های مفصلی از کتاب مقدس، آباء کلیسا، و اسناد کلیسایی است. این ویژگی باعث شده است که این کتاب از منابع اصلی و درجه اول به حاسب آید و از اعتبار خاصی برهوردار باشد.

آقای حسن قنبری، مترجم این اثر، از پژوهشگران گروه ادیان ابراهیمی مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب-گرایش کاتولیک- است. از وی دو ترجمه دیگر به نام های آیین کاتولیک، ویراسته جرج برانتل و عقلانیت و دین اثر راجر تریگ در دست انتشار است.

نقطه قوت این اثر سودمندی و انعطاف پذیری آن است. این کتاب را برای دانشجویان تدوین کردیم تا با مسیحیت از چندین منظر آشنا شده از غنا و تکثر مطالب آن بهره برده و در عین حال در تنوع عقاید و اعمالی که مطرح می شود سرگردان نشوند. مراد این کتاب اراده تاریخ کامل مسیحیت عرضه نماییم. ماری جو ویور استاد مطالعات ادیان دانشگاه ایندیانا است. وی در سال ۱۹۸۹ به مرتبه استاد ممتاز این دانشگاه نائل گشت. همکاران او در این ویرایش دیوید براکو جیسون و بیونز از اساتید دانشگاه آمریکایی ایندیانا می باشد.

درآمدی به مسیحیت

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.