خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آغاز نشست‌های میان رشته‌ای «قرآن و علوم انسانی» از ۱۸ آبان

سلسله نشست‌های میان رشته‌ای «قرآن و علوم انسانی» به همت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ردنا (ادیان نیوز)، دوره سوم از سلسله نشست های «قرآن و علوم انسانی» از سوی پژوهشکده مطالعات میان رشته ای قرآن دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

پژوهشگران مطالعات میان رشته ای با شرکت در این دوره خواهند توانست با اهم دیدگاه ها در رشته های گوناگون آشنا شوند همچنین به نقاط اتصال قرآن با این دانشها آگاهی یابند.

نخستین نشست با موضوع «قرآن و تربیت» سه شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۳ الی ۱۵ با حضور دکتر خسرو باقری استاد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

جلسه دیگر این نشست با عنوان «قرآن و علوم شناختی» سه شنبه ۲۵ آبان ماه رأس ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ با سخنرانی حجج الاسلام علیرضا فاطمی نیا و محمد سادات منصوری برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه «قرآن و اقتصاد» نیز با حضور عادل پیغامی رأس ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ است. یکی دیگر از این نشست‌ها با عنوان «اسلوب قرآن در بیان تاریخ» است که یکشنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

جلسه «زیبایی شناسی و قرآن» سه شنبه ۳۰ آذرماه با حضور قاسم مرزی برگزار خواهد شد. نشست «قرآن و فلسفه» نیز سه شنبه ۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ با حضور احد فرامرز قراملکی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، ورود عموم علاقه مندان به سومین دوره نشست های قرآن و علوم انسانی آزاد است اما به پژوهشگرانی که در این دوره ثبت نام کرده و تمامی جلسات را شرکت کرده باشند گواهی نامه شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام میتوانند با شماره ۰۹۰۲۷۷۵۹۹۳۰ تماس بگیرند.

لینک ورود به نشست

نشست‌های میان رشته‌ای «قرآن و علوم انسانی»

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.