خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

چاقو خوردن کشیش و راهبه توسط یک مرد در فرانسه؛ ما باید مکرون را بکشیم!

چندی پیش یک کشیش و راهبه در کلیسایی در شهر نیس فرانسه مورد ضرب چاقو قرار گرفتند. ضارب در حالی که کشیش را با چاقو می‌زد، فریاد می‌زد که «ما باید مکرون را بکشیم!»

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)- به نقل از «کریستین پست» هم‌زمان با درج خبر انتخاب مجدد مکرون در انتخابات فرانسه، روز یکشنبه خبر دیگری در فرانسه نیز به تیتر اصلی خبرها پیوست؛ «مردی با چاقو به یک کشیش و راهبه در کلیسایی در شهر نیس حمله کرد!»

در این حمله وحشیانه، کشیش کلیسای کاتولیک در ریویرای فرانسه بیش از بیست ضربه چاقو از ناحیه سینه و قفسه سینه خورده است و راهبه نیز در پی تلاش برای متوقف کردن مجرم، از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته است.

جرالد دارونین، فیگارو، روزنامه فرانسوی گزارش کرده است که مهاجم در حالی که کشیش را با چاقو می‌زد، فریاد می‌زد که «ما باید مکرون را بکشیم!»

کریستن استروسی، شهردار نیس گفته است که مهاجم یک تبعه ۳۱ است و از نظر روانی نیز پایداری ندارد و مشکل روانی دارد. به گزارش پلیس مجرم فاقد سابقه کیفری است و به همین دلیل نیز به او مشکوک نشده‌اند.

این در حالی است که در دسامبر گذشته نیز پلیس در فرانسه دو مظنون را که در حال برنامه‌ریزی برای کشتن یک گروه بی‌دین در پاریس بوده‌اند، دستگیر کرده است. فیگارو گزارش کرده است که یکی از این دو مرد عضو گروه داعش بوده است و اعتراف کرده است که قصد دارد غیرمسلمانان را به قتل برساند.

مترجم: حامد حبیب زاده

متن خبر اصلی را میتوانید از لینک {+} مورد نظر بخوانید.

منبع christianpost
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.