خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تصاویری از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی انجمن موبدان زرتشتی در یزد

نشست هم‌اندیشی انجمن موبدان زرتشتی تهران با همکیشان، موبدان و موبدیاران، نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی استان یزد برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان زرتشتی تهران با همراهی موبد مهراب وحیدی، موبد کورش بلندی و موبدزاده فرشاد خورشیدیان، آدینه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۱ خورشیدی در سه نشست جداگانه با موبدان، نمایندگان انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی و همکیشان دیدار کردند.

در برنامه‌ی بامدادی نزدیک به دو ساعت‌ونیم نشست با حضور مدیران انجمن‌های زرتشتیان یزد و کوچه بیوک، هموندان هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان مزرعه‌کلانتر و هیات‌مدیره سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد در کتابخانه آتشکده زرتشتیان یزد برگزار شد.

در این گفت‌وگو پیشنهادها و نیازها در راستای دستیابی به همازوری برای ارتقا دینی و فرهنگی در جامعه بیان شد. پیرو برنامه‌ی اعلام‌شده در پسین‌هنگام نشست‌ها با دو برنامه‌ی دو ساعته ادامه یافت. نشست نخست با موبدان و موبدیاران استان یزد در تالار انجمن موبدان و موبدیاران استان یزد انجام گرفت.

در این دیدار با باشندگی گروه پرشماری از موبدان به بررسی مسایل و مشکلات آنان، راهکارهای رسیدگی، جایگاه انجمن موبدان، سخنرانان دینی و ارتقای آگاهی موبدان پرداخته شد. سپس برنامه‌ی پایانی در کتابخانه آتشکده یزد بود که در دیدار و گفت‌وگو با همکیشان یزدی برای همیاری و همازوری بیشتر به انجام رسید.

منبع امرداد
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.