خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمایت «کامبیز حسینی» از توهین‌کنندگان به امام حسین(ع)

کامبیز حسینی در برنامه اخیر «پولتیک» با حمله به مقدسات اسلامی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ترویج خشونت نامید و به متهم کردن نیروهای مذهبی و انقلابی به انجام جنایت اخیر اسیدپاشی در اصفهان، مدعی شد “افراد نقش داشته در اسیدپاشی توسط جمهوری اسلامی‌مصونیت دارند و با آنها برخورد نمی‌شود.”

این مجری ضدانقلاب معلوم‌الحال با ابراز عصبانیت و ناراحتی از تصویب طرح «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» در مجلس شورای اسلامی، این قانون را ضدزن دانست و ادعا کرد که جمهوری اسلامی‌به این کار به دنبال ترویج خشونت در جامعه است!

کامبیز حسینی ضمن حمایت از فتنه سال ۸۸ و اغتشاشگران عاشورای آن سال که به امام حسین(ع) و شهدای کربلا توهین کرده بودند، در سخنانی مضحک گفت که تجمع عظیم ملت ایران در روز ۹ دی سال ۸۸ سازمان‌دهی شده و حکومتی بود.

این مجری ضدانقلاب که عملکرد ضداسلامی‌و ضدانقلابی او بر کسی پوشیده نیست، با توهین به ارزش‌ها و احکام اسلامی، قانون اسلامی‌قصاص را «عملی کثیف» عنوان کرد و به حمایت از قاتلان و جنایتکاران محکوم به قصاص پرداخت.

کامبیز حسینی که در برنامه خود از «فرح پهلوی» ملکه کهنسال رژیم سرنگون‌شده پهلوی دعوت کرده بود، برای جو سازی و ایجاد موج روانی منفی در بین مخاطبان خود، ماجرای اسیدپاشی در اصفهان را «مشکل امروز ایران» و «فاجعه ملی» دانست!

گفتنی است، سید کامبیز حسینی سال ۱۳۵۴ و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد تهران است. وی در صدا و سیما از ۱۳۶۴ با برنامه غنچه‌های انقلاب اسلامی‌کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد و سپس حرفه روزنامه‌نگاری را از ۱۳۶۹ به عنوان منتقد سینما و تئاتر شروع نمود. در کارنامه کامبیز حسینی نویسندگی و کارگردانی ۳۰ نمایشنامه کوتاه و بلند دیده می‌شود، او همچنین در مقطعی نویسندگی برنامه‌های تلویزیونی شبکه جام جم را بر عهده داشت.

کامبیز حسینی پس از خروج از کشور در رسانه صدای آمریکا حضور یافت. فعالیت کامبیز در بخش فارسی صدای آمریکا از سال ۱۳۸۶ آغاز شد. او به عنوان مجری برنامه «شباهنگ» کار خود را در این رسانه آمریکایی آغاز کرد. بعدها او برنامه «پارازیت» را به روی آنتن برد.

پارازیت برنامه‌ای هفتگی از تلویزیون فارسی صدای آمریکا بود که به تهیه‌کنندگی سامان اربابی و با اجرای کامبیز حسینی روی آنتن می‌رفت. این برنامه که دست مایه آن توهین و افتراء به مقامات جمهوری اسلامی‌و همچنین بیان الفاظ زشت و زننده بود، مدتی بعد به سبب برخی اقدامات عجیب و غیراخلاقی کامبیز حسینی تعطیل شد! گذار کلام از اخلاق و دوری تعابیر و اصطلاحات از فرهنگ ایرانی تنها بخشی از پتانسل «پارازیت» صدای آمریکا و «پولتیک» رادیو فردا برای به چالش کشیدن مسائل داخلی ایران است.

کامبیز حسینی به جهت فحاشی و پرتاب صندلی به سوی یکی از کارمندان از «صدای آمریکا» اخراج شده. هر چند کامبیز حسینی در صفحه فیسبوک خود عنوان کرده بود که تا چند ماه دیگر فعالیتش را در صدای آمریکا از سر می‌گیرد، اما هرگز این ادعا محقق نشد. مدتی بعد وی به کمک یکی از دوستانش در رادیو فردا برنامه جدیدی به نام «پولتیک» را آغاز کرد و نسبت به برنامه سابق خود با افت کیفیت شدیدی مواجه شده است.

کامبیز حسینی بودجه برنامه «پولتیک» را به شرط انجام نظرات آمریکایی‌ها، از سازمان CIA و با واسطه وزارت امور خارجه این کشور دریافت می‌کند.

منبع :جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.