خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آنانی که رفاه از حلقوم شان بیرون زده معلوم است سلطه آمریکا را می پذیرند

به گزارش ادیان نیوز، مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه در همایش بزرگ استکبارستیزی دانشجویان تهران با عنوان «حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی» در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: من نه توفیق و لیاقت حزب اللهی بودن را داشتم و نه توفیق و لیاقت استکبار ستیز بودن را داشتم اما یک خطا در زندگی سیاسی ام در سال ۷۶ باعث شد ظرف دو سال، سه بار صحیفه امام را بخوانم.
وی مخاطبین را به مطالعه کلید واژه های جنگ فقر و غنا، جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد، جنگ مستکبرین و مستضعفین و جنگ اسلام ناب با اسلام آمریکایی در صحیفه امام دعوت کرد و افزود: قبل از مرداد ۶۶ در هیچ کجای صحیفه امام(ره) این واژه‌ها نیست و باید پرسید که چرا امام از سال ۶۶ واژگان دیگری مانند این‌ها را وارد ادبیات خود کرد.
وی افزود: هرچه قابل تجدیدنظر باشد، انقلاب قابل تجدید نظر نیست؛ چه انقلاب اول و چه انقلاب دوم که امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید.
کوچک‌زاده با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر این‌که اگر می‌خواهید بی‌خوف و هراس در برابر ابرقدرت‌ها بایستید خود را به ساده زیستن عادت دهید، تصریح کرد: متاسفانه مجموعه نظام به دست مجموعه کسانی مثل من افتاده که خروجی آن‌ها ساده زیستی نیست و ساده زیستی را به گونه ای مورد تمسخر قرار می‌دهند و شب عاشورا با هلی‌کوپتر به سد لتیان می‌روند و اسکی‌بازی می‌کنند و این‌ها می‌گویند امام با شعارمرگ با آمریکا موافق نبود.
این فعال سیاسی در ادامه به فرمایشات امام اشاره کرد و گفت: امام در صحیفه می‌فرماید جنگ ما جنگ با ابرقدرت ها و آمریکا نیست جنگ ما جنگ فقر و غناست جنگ مستضعفین و مستکبرین است و خلاصه در یک کلام، جنگ ما، جنگ اسلام ناب و با اسلام آمریکایی است.
وی افزود: امام در جای دیگر می‌فرماید خمینی هم اگر برای خدا کار نکند مردم از بینش می برند و اگر روحانیون هم مورد توجه مردم هستند به خاطر این هست که می‌بینند این‌ها به پست و مقام اعتنایی ندارند؛ من نمی‌توانم پول را بگیرم و به طلاب بدهم تا درس دین بخوانند اما مردم از گرسنگی و بی‌چیزی بمیرند و دین از بین بروند؛ اسلام ناب منظور امام این است.
کوچک‌زاده بیان کرد: این‌هایی که رفاه از حلقوم شان بیرون زده معلوم است که زیر پای آمریکا می‌روند. 
منبع: رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.