خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری جلسه کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان

جلسه هماهنگی کمیته ادیان توحیدی ستاد دهه مبارک فجر استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی جهت برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های اجرایی این کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس کار گروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی در جلسه هماهنگی کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هدف همه انبیاء الهی دعوت مردم به خداپرستی بوده و این به عنوان یک نقطه قوت وحدت آفرین است.

وی با تشکر از حضور و همراهی پیروان ادیان توحیدی در همه مقاطع به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و بعد از آن در کشور به ویژه در استان اصفهان افزود: یکی از اهداف برگزاری برنامه هایی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نشان دادن وفاق و انسجام بین پیروان ادیان توحیدی در اصفهان است.

وی یکی از جلوه های این وفاق را حضور اقلیت های دینی در کنار سایر مردم در راهپیمایی با شکوه۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: امسال هم در مراسم یوم الله ۲۲بهمن در کنار سایر اقشار جامعه هموطنان پیرو ادیان توحیدی شرکت نموده و حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت : امیدواریم برگزاری برنامه های فرهنگی هنری توسط هموطنان ارمنی ، کلیمی و زرتشتی درمعرفی و شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جدید و جهانیان الگوی خوبی باشد.

وی افزود: در نهایت نیز برنامه‌ ها پیشنهادی درجلسه با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و همکاری و همراهی سران و پیروان ادیان توحیدی برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود، جلسه کارگروه اقلیت های دینی ستاد چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، نمایندگان شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، انجمن کلیمیان اصفهان ، انجمن زرتشتیان اصفهان در دفتر مدیرکل پیش از ظهر یکشنبه ۳بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.

منبع وزارت فرهنگ و ارشاد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.