خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سیاسی بازی و ناهنجاری در کلیسای جماعت ربانی

به گزارش ادیان نیوز، آن گونه که این عضو سابق کلیسا گفته است، افرادی که به کلیسا مراجعه داشته اند، قبل از هر موعظه ای، با سیاست و سیاستمداران ایران، آشنا می شدند.
تضاد فکری که در ذهن اعضای کلیسا پیش می آمده است، از نکات برجسته این افشاگری است، چون بر اساس تعالیم مسیحیت، مسیحیان ملزم به اطاعت از حکومت هستند و از طرف دیگر مباحث سیاسی، عمده مشغله های فکری سران این کلیسا را تشکیل می داده است.
تناقض اصلی در این ماجرا آن بوده است که از یک طرف، کشیشان کلیسا، درباره اطاعت از دولت تاکید کرده و از طرف دیگر مدام به عنوان مخالف دولت، صحبت هایی گفته می شده است.
سیاه نمایی و بزرگنمایی مسائل داخلی ایران، بخش ثابت موعظه های کشیشان کلیسای جماعت ربانی را تشکیل می داده است.
بر این اساس، فسادهای اخلاقی متعدد و از گونه های مختلف، به یک عادت در کلیسا تبدیل شده بوده است، به گونه ای که بخشی از  موعظات کلیسا، پرداختن به این موضوع بوده است.
بنا به گفته این فرد، اتفاقات متعددی که در این کلیسا، رخ داده است، باعث ریزش و قطع تردد اعضای کلیسا شده است.
سوء استفاد از افراد به بهانه دعا و برکت، از جمله موارد دیگری است که در افشاگری های این فرد آمده است.
حتی این نابسامانی ها و ناهنجاری ها در آخرین دوره های کلیسا بیشتر هم شده است؛ به طوری که اردوها و سمینارهای کلیسا همیشه همراه با افتضاح بوده است.
گفتنی است، کلیسای جماعت ربانی که جزء کلیساهای افراطی پروتستانی است،‌ از جمله فرقه هایی است که با استفاده از تمامی روش های غیر قانونی و حتی خلاف اصول مسیحیت، به هر قیمتی به دنبال جذب اعضای جدید بوده است.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.