خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وزیر فدرال امور دینی پاکستان: آموزه‌های فاطمی اصلاح‌گر جامعه است

یک مسئول پاکستانی گفت: آموزه های شخصیت های بزرگ اسلام همچون حضرت زهرا(علیها السلام) می تواند جامعه را اصلاح کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، روزنامه نیمه رسمی پاکستان «اردو پوینت» به نقل از دکتر«نورالحق قادری» وزیر فدرال امور دینی پاکستان نوشت: ارایه آموزه هایی از شخصیت های بزرگ اسلام همچون فاطمه زهرا(س) به اصلاح عمومی و ازبین بردن آسیب های اجتماعی منجر خواهد شد.

این روزنامه به نقل از قادری نوشت: باید زنان مسلمان به تعالیم بانوی زنان دو عالم (علیها السلام) پایبند باشند تا در دنیا و آخرت به موفقیت برسند.

وی عملکرد مجالس عزاداری حسینی را که از ۵۲ سال پیش در این کشور برپا می شود، ستود و گفت: آرزوی اتحاد امت در این مجالس محقق خواهد شد.

در همین حال، دکتر «غضنفرمهدی» پژوهشگر اسلامی پاکستانی گفت: در این کشور در سطح رسمی میلاد اهل بیت (علیهم السلام) و شهادت آنها مراسم برگزار می شود.

روزنامه اردوپوینت نوشت : قمر حیدر زیدی، دبیرکل جنبش تحریک الاسلام پاکستان تاکید کرد که آموزه های حضرت زهرا (س) حامل پیامی بود که با جانفشانی شخصیت های کربلا روایت شد و دین اسلام را با این جانفشانی و فداکاری زنده نگه داشتند و این جریان تا قیامت ادامه خواهد داشت.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.