خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ادامه حفاری‌ های رژیم صهیونیستی در زیر مسجد ابراهیمی

رژیم صهیونیستی همچنان به حفاری در محوطه‌های مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به منظور مصادره مساحت‌های بیشتری از زمین‌های آن و در نهایت یهودی‌سازی آن ادامه می‌دهد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، غسان الرجبی، مدیر مسجد ابراهیمی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از دهم آگوست سال گذشته خطرناک ‌ترین طرح‌ های یهودی ‌سازی خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

الرجبی اظهار داشت که صهیونیست‌ ها اجرای طرح موسوم به «مسیر گردشگری» و احداث آسانسور به مسافت ۲۳۹ متر را آغاز کردند که هدف از آن سرقت و مصادره بخش‌های وسیعی از اراضی مسجد ابراهیمی است.

به گفته وی، این طرح موجب مصادره ۹۳ متر مربع از زمین‌ های مسجد ابراهیمی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقدامات صهیونیست‌ ها در راستای اجرای طرحهای شوم خود تعرض‌ های مکرر و گسترده مسئولان رژیم صهیونیستی به حرم ابراهیمی است که آخرین نمونه آن همراهی شماری از مسئولان اسرائیلی با مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان تعرض به مسجد ابراهیمی است.

عبدالمعز ابو سنینه از ساکنان شهر الخلیل در این باره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال انجام حفاری‌ هایی عمیق و طولانی در زیر مسجد ابراهیمی است و کسی نمی ‌داند هدف اصلی از این حفاری‌ ها چیست.

وی گفت که طبق اطلاعات بدست آمده، رژیم صهیونیستی در زیر مسجد ابراهیمی نیز در حال انجام حفاری‌های گسترده است.

هدف رژیم صهیونیستی از این اقدامات، یهودی‌ سازی مسجد ابراهیمی و محوطه‌ های آن و در نهایت سیطره نهایی بر این مکان مقدس و تاریخی مسلمانان است.

منبع شبستان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.