خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پذیرش ۶۰ پناهنده اوکراینی توسط مدرسه علوم دینی در اسپانیا

۶۰ پناهنده اوکراینی با کمک نیروهای داوطلب به یک مدرسه علوم دینی در اسپانیا منتقل شدند.

سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)- یک مدرسه علوم دینی اسپانیایی در محله اسقف نشین تاراسونا با اسکان و پذیرش ۶۰ پناهجوی اوکراینی موافقت کرد.

در این گزارش آمده است؛ گروه پناهجویان با کمک و راهنمایی نیروهای داوطلبی توانستند از مرز اوکراین و لهستان خود را به اسپانیا برسانند.

این داوطلبان به وسیله سه کامیون و ۹ خودروی ون، مجموعه ای از غذا، پوشاک و تجهیزات پزشکی را برای انتقال به مرز لهستان و اوکراین و بازگشت با پناهندگان فراهم کردند.

پناهنده اوکراینی

سه روز پس از توزیع کمک ها، کاروان مذکور توانست با ۶۰ نفر از پناهندگان اوکراینی حاضر در کمپ ورشو، به اسپانیا منتقل شوند.

بر اساس بیانیه اسقف نشین تاراسونا آورده شده است که تمام تلاش برای برقراری شرایط مناسب و ایجاد احساس امنیت برای این گروه از پناهندگان که متشکل از زنان و مردان، نوجوانان و کودکان خردسال است، انجام می پذیرد.

اسقف هرناندز از اسقف نشین تاراسونا گفت: فراموش نکنیم که آنها همه چیز را در اوکراین رها کرده اند، وظیفه ما در برهه کنونی محبت کردن است. وی همچنین گفت: ما از آغاز جنگ روسیه و اوکراین تمام نیرو و امکانات مدرسه علوم دینی را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم به پناهندگان بیشتری خدمت رسانی کنیم.

منبع catholicnewsagency
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.