خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یهودیان صهیونیست دشمن‌ترین دشمنان مومنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

دشمن‌ترین دشمنان مومنان یهودیان صهیونیست هستند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در میدان امام (ره) در خصوص یهودیان صهیونیست گفت: امروز جمعیت بسیار خوبی در راهپیمایی حضور یافت به گونه‌ای که میدان امام (ره) مملو از جمعیت شد و بسیاری از مردم نیز که زودتر آمده بودند برگشتند.

آیت الله طباطبایی افزود: قرآن کریم به طوایف و گروه‌های مختلف احترام می‌گذارد، ولی تاکید دارد این دشمنان اسلام هرگز از اسلام راضی نمی‌شوند چرا که دشمن‌ترین دشمنان مومنان یهودیان صهیونیست هستند و قطعا این رژیم شکست خواهد خورد.

وی اضافه کرد: همان غربی‌هایی که روزی یهودیان را سوزاندند امروز هم داعیه دار دلسوزی از یهود شده‌اند و اجازه نمی‌دهند که واقعیات آتش سوزی یهودیان منتشر شود و از این قوم برای اموری مثل جاسوسی برای منافع خود استفاده می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به روز کارگر گفت: امام خمینی (ره) فرمودند حیات مردم به کار کارگر است و پیامبر اسلام زمانی که در یکی از جنگ‌ها متوجه حضور یک کارگر شد، خم شد و دست کارگر را بوسید تا ارزش کارگر بر همگان مشخص شود.

امام جمعه اصفهان با اشاره سالروز شهادت مرتضی مطهری هم افزود: شهید مطهری نیز در زمان حیاتش بار‌ها بر مظلومیت مردم فلسطین تاکید کرد و گفت اگر پیامبر اسلام امروز حضور داشت با صهیونیست‌ها می‌جنگید.

وی با اشاره به سالروز آغاز عملیات بیت المقدس گفت: دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز عملیات بیت‌المقدس بود که این عملیات منجر به آزادی خرمشهر در سوم خرداد شد و به تمامی شهدای این عملیات درود می‌فرستیم.

منبع صدا و سیما
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.