خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبر کاتولیک‌های جهان: برادران و خواهران نقاب از صورت‌ بردارید!

پاپ فرانسیس «رهبر کاتولیک‌های جهان» روز گذشته در صحن مقدس همیشگی و پنجره مشرف‌به میدان سنت پیتر به تفسیر آیه‌ای از انجیل در خصوص برداشتن نقاب پلیدی و انکار از صورت وجودی پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “واتیکان نیوز” سریر مقدس امروز شاهد انوار ملکوتی دیگری از «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان بود. وی قبل از پرداختن به دعای آنجلوس در مورد پیغام «جان باپتیست» (از واعظان یهودی نزدیک به عیسی مسیح (ع)) گفت: به گمانم هیچ‌گاه برای توبه کردن دیر نیست. چراکه همیشه امکان شروع مجدد برای انسان فراهم است.

فرانسیس آرژانتینی در ادامه بیان کرد: جان بابپتیست در تاریخ مسیحیت مردی بسیار سختگیر و رادیکال بود. اما در پشت این چهره خشن که گاهی ترس را به آدمی القا می‌کند، یک رنگی وجود داشت. تمام پیغام جاودانه‌ این است: یک رنگ باشید و از ریاکاری دوری‌کنید. نقاب از صورت‌ بردارید.

رهبر کاتولیک‌های جهان در توصیف لحظه ظهور خاطرنشان کرد: لحظه ملکوتی ظهور آن لحظه جاودانه‌ای از فیض است که ما نقاب‌هایمان را از صورت برمی‌داریم. بایستی اعتراف کرد که هر یک از ما نقاب‌هایی بر صورت دل گذارده‌ایم. این‌گونه می‌توان یک زندگی جدیدی را آغاز کرد. پاک شدن از دورنگی و ریا همه ما را نجات خواهد داد.

خبر اصلی «سخنرانی پاپ فرانسیس در میدان سنت پیتر» را اینجا بخوانید.

مترجم : محمد پناه زاده

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.